A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Великомостівська громада
Великомостівська міська рада Львівської області Сокальського району

Графік особистого прийому громадян посадовими особами Великомостівської міської ради (об’єднаної територіальної громади)

Додаток до Рішення виконкому

 №6 від 13.02.2020р.     

ПОЛОЖЕННЯ

про організацію та проведення особистого прийому громадян

 посадовими особами Великомостівської міської ради

об’єднаної територіальної  громади

1. Загальні положення.

1.1 Цей Порядок визначає основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян посадовими особами Великомостівської міської ради об’єднаної територіальної громади.

1.2. Особистий прийом громадян проводиться згідно з затвердженим графіком особистого прийому громадян  посадовими особами міської ради відповідно до вимог ст. 40 Конституції України, Закону України від 02.10.1996 року  №393/96-ВР “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування  конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

1.4.  Міський голова здійснює виїзні особисті прийоми громадян в старостинських округах згідно затвердженого графіку особистого прийому громадян.

1.5. Інформація про Порядок і графік особистого прийому громадян посадовими особами міської ради розміщується на офіційному веб-сайті міської ради та на інформаційному стенді в приміщенні міської ради та старостинських округах.

2. Прийом громадян з особистих питань.

2.1. Прийом громадян посадовими особами Великомостівської міської ради здійснюється в порядку черговості.

2.2. Прийом громадян, яким присвоєно звання Героя України, нагороджених орденом Героїв  Небесної  Сотні,осіб з інвалідністю внаслідок війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», учасників бойових дій проводиться першочергово.

2.3. Особистий прийом громадян розпочинається із визначення прізвища, імені та по батькові особи, місця реєстрації, соціального статусу, змісту порушеного питання та фактів звернення до посадової особи.

2.4. Здійснюється відповідний запис у журналі обліку особистого прийому громадян.

2.5. Не допускається з’ясування даних про особу громадянина, які не відносяться до  змісту  звернення.

2.6. Якщо громадянин звертається не особисто, а через уповноважену ним особу, ці повноваження повинні бути оформлені відповідно до вимог чинного законодавства та надані цією особою.

2.7. За бажанням громадянина забезпечується конфіденційність особистого прийому.

2.8. Під час проведення особистого прийому громадян можуть бути присутні як  їх представники,  повноваження яких оформлені в установленому порядку, так і особи, які перебувають у родинних відносинах з цими громадянами (за бажанням останніх).   

2.9. Присутність сторонніх осіб під час проведення особистого прийому громадян не допускається.

2.10. Подане громадянином на особистому прийомі звернення розглядається у порядку, встановленому чинним законодавством.

2.11. Посадова особа під час особистого усного прийому громадян розглядає питання по суті, надає обґрунтоване роз’яснення відповідно до чинного законодавства та вживає заходів щодо усунення порушень (за їх наявності).

2.12. Посадова особа керується законодавчими та іншими нормативними актами і в межах своєї компетенції має право, за результатами розгляду, прийняти одне з наступних рішень:

  • задовольнити прохання чи вимогу й повідомити відвідувача про порядок і термін виконання прийнятого рішення;
  • відмовити в задоволенні прохання чи вимоги, повідомивши заявника про мотиви відмови і порядок оскарження прийнятого рішення;
  • прийняти письмову заяву або скаргу (якщо питання потребують додаткового вивчення і перевірки), пояснити відвідувачу причини неможливості розв’язання питань під час особистого прийому та подальший порядок і термін розгляду його звернення.    

2.13. У разі, коли порушене громадянином питання вирішити безпосередньо на особистому прийомі неможливо через складність і необхідність додаткового вивчення, воно розглядається у порядку, встановленому законодавством для письмових звернень.

2.14. Про результати розгляду звернення громадянину повідомляється письмово або усно, за його бажанням.

2.15. Якщо у зверненні порушуються питання , розв’язання яких не входить до компетенції міської ради, громадянину дається роз’яснення, куди йому слід звернутися.

2.16. Звернення громадян на особистому прийомі реєструється відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян .

2.17. Діловодство за зверненнями громадян на особистому прийомі проводиться відповідно до  Закону України «Про звернення громадян» та «Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації», затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348.

3. Проведення виїзного прийому громадян з особистих питань керівництвом виконавчого комітету Великомостівської міської ради об’єднаної територіальної громади.

3.1. Виїзний прийом громадян здійснюються керівництвом виконавчого комітету Великомостівської міської ради об’єднаної територіальної громади за місцем проживання громадян згідно з графіком, який затверджується відповідним рішенням виконавчого комітету міської ради.

3.2. Графік виїзного прийому громадян розміщується на офіційному веб-сайті та інформаційних  стендах міської ради та адмінбудівлях колишніх сільських рад.

3.3. Прийом громадян посадовими особами Великомостівської міської ради здійснюється в порядку черговості.

3.4.  В разі встановлення обставин , які унеможливлюють прибуття посадової особи на виїзний прийом в старостинські округи, повідомляється населення  через старост даних округів, із зазначенням дати перенесення прийому на інший день.

 

      Секретар виконавчого комітету                                                          Мазурик Г. Б.

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень