Пошук

Звіт секретаря виконавчого комітету Великомостівської міської ради за 2018 рік

Дата: 28.02.2019 13:12
Кількість переглядів: 833

Фото без опису

ЗВІТ

секретаря виконавчого комітету Великомостівської міської ради

 Мазурик Галини Богданівни про роботу  у 2018 році.

 

      У відповідності до пункту 4 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» рішенням ІІІ позачергової сесії VІІІ скликання від 14 грудня  2017 року мене було обрано секретарем виконавчого комітету Великомостівської міської ради. Приступила до своїх обов’язків  згідно розпорядження міського голови № 4/02-04  від 02.01.2018 року .

     Свої повноваження  здійснюю відповідно до статті 50 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні та  посадової інструкції .

     В січні 2018 року мною розроблено та  затверджено 7 сесією 8 скликання від 27.02.2018 року за №97 Положення про виконавчий комітет та 07.03.2018р. виконавчий комітет зареєстровано в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб. Відповідно до цього положення здійснюємо роботу виконавчого комітету. Організовую підготовку  засідань виконавчого комітету, питання що вносяться на їх розгляд та проекти рішень. Також планую поквартально роботу  виконкому.

     За 2018 рік  мною, як секретарем виконавчого комітету у відповідності до моїх посадових обов’язків було організовано та підготовлено 10 засідань виконавчого комітету на яких було прийнято 140 рішень та оформлено 10 протоколів ..

      Рішення виконавчого комітету міської ради були прийняті на засіданнях відкритим голосуванням більшістю від загального складу виконкому. Після прийняття рішень на засіданнях виконавчого комітету , вони доводяться до виконавців та розміщуються на сайті Великомостівської міської ради.

         На засіданнях виконкому прийнято рішення про громадську комісію з житлових питань та  розглядалися питання взяття  на квартирну чергу для отримання житла, згідно заяв громадян. Взято на квартирний облік Великомостівської міської ради та передано заявки до Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов  -  5 осіб, з них 1 учасник бойових дій з сім’єю в першочергову чергу , 1 особа  з сім’єю  в загальну чергу та 3-є  - як внутрішньо переміщені особи та діти позбавлені батьківського піклування в позачергові списки.

      При виконавчому комітеті міської ради створена  адміністративна комісія. Розроблено та затверджено інструкцію з оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення. На розгляд комісії надійшов 1 протокол про адміністративне правопорушення.

      Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» на мене покладено повноваження  - реєстрації актів цивільного стану та призначено відповідальною особою за облік, зберігання та витрачання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану. Мною в червні місяці пройдено 5-ти денне навчання  в державному підприємстві «Національні інформаційні системи»  та отримано доступ (виготовлено ключ з правом електронного підпису) до Єдиних державних реєстрів , щодо реєстрації актів цивільного стану громадян.

Зареєстровано 290 актових записів із реєстрації актів цивільного стану на що видано 290 свідоцтв, а саме:

- народжень – 62; з них 5-тьом матерям зареєстровано статус одиноких, в 3-х випадках було зареєстровано визнання батьківства.

- шлюбів – 44;

- смертей –  184.

     Щомісячно отримую та звітую у відділ РАЦС про використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану , а саме звіт по актових записах, підтвердження про прийняття свідоцтв, звіт по реєстру використання бланків свідоцтв та звіт по витрачанню бланків свідоцтв.

      Є відповідальною особою за збереження архівних нотаріальних документів та відповідно здійснюю роботу з Національними інформаційними системами щодо необхідних виправлень в реєстраційних записах заповітів, що внесені в Спадковий реєстр. Було скеровано 12 таких запитів. Також скеровано 2 запити на видачу дублікатів заповітів.

      Видано різні види довідок мешканцям ОТГ, загальною кількістю 582, а саме:

  • На одержання одноразової допомоги на поховання  - 184
  • Підтверджуючі довідки про спільне проживання - 131
  • Довідки відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України -5
  • Довідки нотаріальні  з останнього місця проживання померлих осіб  - 159
  • Довідки про перейменування вулиць (в нотаріальну контору) – 38
  • Інші довідки та характеристики  на вимоги органів прокуратури, виконавчих органів , відділень поліції – 65.

У виконавчому комітеті функціонує 4 відділи. Розробляла посадові інструкції начальників відділів виконавчого апарату міської ради. Розробила положення про проведення конкурсу на прийняття та заміщення вакантних посад міської ради та білети по знаннях законів України, якими керується рада загальною кількістю питань – 250. Організовувала конкурс на прийняття та заміщення вакантних посад апарату міської ради.

        Готую відповіді на запити, що надійшли по зверненнях громадян, запити , що надійшли електронною поштою. Опрацьовано та надано відповідь на 62 звернення.

         Готую розпорядження міського  голови з  питань, які входять до компетенції об’єднаної територіальної громади та їх органів. Всього зареєстрованих розпоряджень міського голови з основної діяльності – 259, з них підготовлених мною 87.

        Веду особистий прийом громадян з різних питань надаючи консультативну та практичну допомогу.

       Вирішую за дорученням міського голови й інші питання, пов’язані з діяльністю виконавчого комітету.

Звітуючи сьогодні про свою роботу , я хочу відмітити той факт, що наша  робота буде ефективною тільки у спільній  праці депутатського корпусу та виконавчого комітету. Щиро бажаю, щоб всі позитивні здобутки і досвід ми продовжили та примножили не тільки в цьому році, а робили це кожного року і щодня.

            

Секретар виконавчого комітету

Великомостівської міської ради                                                       Мазурик Г. Б.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень