A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Великомостівська громада
Великомостівська міська рада Львівської області Сокальського району

Звіт секретаря Великомостівської міської ради про роботу в раді за 2019 рік

Дата: 14.11.2019 10:04
Кількість переглядів: 37

Діяльність секретаря міської ради регламентується частиною 2 статті 42, статтею 50 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про статус депутатів місцевих рад», Регламентом Великомостівської міської ради VIII скликання.

         Одним з головних напрямків роботи секретаря міської ради є організація діяльності міської ради. Перш за все підготовка та проведення сесій.

Протягом 2019 року було проведено 7 чергових та 4 позачергових засідань сесій Великомостівської міської ради, на яких прийнято 322 рішень ради ( в 2018 році – 306), з яких 216 – земельні рішення ( в 2018 році – 180), 12 – бюджетні ( в 2018 році – 26). Апаратом ради виготовлено 616 витягів з рішень (земельних) ( в 2018 році – 763). Підготовлено 64 проекти рішень ( в 2018 році – 67). Опрацьовано та надано відповіді на 57 звернень ( в 2018 році – 118). Здійснено 108 прийомів громадян. Прийняв участь в засіданні постійної депутатської комісії питань освіти, культури, духовного розвитку, спорту та туризму – 3 рази;  з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства, енергозбереження та транспорту; природокористування та цивільного захисту – 4 рази; з питань земельних відносин, планування території, будівництва, архітектури, охорони пам’яток, історичного середовища та благоустрою – 4 рази; з питань прав людини, законності, депутатської діяльності, етики, регламенту, з питань охорони здоров’я та соціального захисту – 6 разів; з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва – 12 разів.

Великомостівська міська рада є найкращою радою в питанні дотримання законодавства « Про доступ до публічної інформації» в процесі підготовки, організації та проведення сесій ради серед усіх громад області. Налагоджений процес своєчасного оприлюднення проектів рішень, дублювання їх в паперовому вигляді, процес погоджень даних проектів до моменту винесення на розгляд сесії. Всі проекти рішення, звернення, які завізовані або скеровані на розгляд комісій надсилаються кожного тижня по п’ятницях на адреси електронних скриньок депутатів, що дає змогу членам комісій краще підготуватися до засідань. В день оприлюднення розпорядження міського голови про скликання сесії та не пізніше як за 10 днів до її проведення всі проекти рішень, які пропонуються до розгляду надсилаються до відома депутатам. Крім того за тиждень до засідання сесії вже сформовані по порядку матеріали сесії надаються в електронному ( за бажанням в паперовому ) вигляді депутатам. Не пізніше наступного дня після проведення сесії ради, здійснюється оприлюднення прийнятих рішень та результатів голосування. Протягом п’ятьох днів ( після підписання) рішення та протокол сесії надсилаються для ознайомлення депутатам. З метою покращення роботи з громадянами починаючи з шостого дня від проведення сесії витяги з рішень, що стосуються їх прав  вже можна отримати на руки. Всі рішення та витяги, що видаються реєструються під розписку в журналі видачі рішень та дублюються в електронному вигляді.

В процесі діяльності виникла необхідність ведення електронного журналу реєстрації проектів рішень та паперового з дублюванням в електронному вигляді журналу прийому громадян та журналу обліку власного робочого часу. Ці заходи плануються розпочати вже з 1 січня 2020 року.

Протягом січня-березня 2019 року надано консультаційну допомогу депутатам ради щодо подання та заповнення декларацій про майно та доходи.

Важливим питанням є компенсація середнього заробітку за час виконання депутатських повноважень, що зможе покращити відвідуваність сесій ради, яка станом на теперішній час становить 67%. Актуальним є висвітлення на сайті ради інформації про роботу постійних депутатських комісій та депутатів ради. Важливим в ефективній і гласній роботі ради є проведення сесій ради, наприклад в перший-другий тиждень місяця, а  засідань постійних комісій в третій-четвертий, для чого пропонується відповідними рішеннями затвердити графіки їх проведення. З метою покращення роботи ради пропонується регулярно проводити погоджувальні ради, збори депутатів, наприклад в п’ятий тиждень місяця. Відповідно до встановлених повноважень необхідно продовжувати співпрацю між постійними депутатськими комісіями ради та виконавчими органами ради, забезпечити методологічну та організаційну підготовку їх роботи, на сайті ради здійснювати оприлюднення в окремому розділі інформації про діяльність комісій та депутатів ради ( оприлюднювати за 3-7 днів до проведення інформацію про час, місце та перелік питань, оприлюднювати протоколи засідань протягом 3 днів), створити розділ на сайті ради для електронних петицій та звернень, в тому числі щоби громадяни могли в такий спосіб звертатися до депутатів ради, посилити контроль за виконанням доручень комісій ради та рішень сесій, передбачити фінансування заходів щодо підвищення кваліфікації та навчань депутатів ради, наприклад при відрядженні на семінари до яких залучаються працівники ради, залучати представників профільних депутатських комісій, вирішити питання організації особистих прийомів громадян депутатами ради, для чого необхідно забезпечити відповідним приміщенням, оргтехнікою.

Для більшої відкритості роботи ради ефективним би було закупити систему для електронного голосування, здійснювати відеофіксації засідань комісій ради та сесій, а також їх онлайн-трансляції.

З повагою, 

Секретар Великомостівської міської ради                   Р. Ю. Кісілевич


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень