До уваги жителів Великомостівської громади!
До уваги жителів Великомостівської громади!
Проаналізувавши епідеміологічну ситуацію в районі загалом, та у Великомостівській об’єднаній територіальній громаді зокрема, дійшли висновку, що на сьогоднійшій день ситуація спокійна. Випадки зараження коронавірусною інфекцією в районі поодинокі, у Великомостівській громаді лабораторно підтверджених випадків немає.
Враховуючи вище наведене, Великомостівська міська рада, згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 04 травня 2020р. № 343, відповідно до якої уряд прийняв рішення про пом'якшення карантину в Україні з 11 травня та згідно Протоколу № 10 засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій від 12.05.2020р. вирішила запровадити відповідні пом’якшення на території Великомостівської об’єднаної територіальної громади.
Одночасно зазначаємо, що пом’якшення карантину не скасовує основних правил захисту, гігієни та соціальної дистанції. Також попереджаємо, що у сферах діяльності та закладах, які мають право працювати буде максимально посилений контроль за дотриманням основних норм та правил.
Послаблення карантину в Україні: що дозволено відкрити
- парки і сквери, зони відпочинку;
- дитячі і спортивні майданчики;
- салони краси і перукарні;
- літні майданчики кафе і ресторанів;
- заклади громадського харчування на винос;
- оптова і роздрібна торгівля непродовольчими товарами, окрім зон розваг та харчування, дитячих зон в ТРЦ;
- роботу нотаріусів, адвокатів, юристів та психологів;
- заклади побутового обслуговування громадян;
- музеї і бібліотеки;
- тренування для професійних команд на закритих базах;
- стоматологічні кабінети;
- сервіси обслуговування побутової техніки;
- точки продажу преси, друкарні, редакції, логістичні підприємства у сфері доставки паперу та друкованих видань;
- дозволять здійснювати кіно- і відеозйомки за умови обмеження кількості осіб до 50 людей.
- проведення в театрах, цирках, концертних організаціях, художніх колективах тренувань та інших заходів, які не передбачають одночасної присутності більш ніж 50 осіб, – без глядачів.
В уряді повідомили, що заклади повинні були підготуватися до роботи до 11 травня, в тому числі дотримуватися всіх вимог.
Слід виділити кілька основних правил для всіх видів бізнесу:
- кожному співробітнику перед роботою повинні виміряти температуру, якщо вона вище 37,2 - він не допускається до роботи;
- кожна торгова точка повинна бути оснащена засобами гігієни при вході;
- зберігається масковий режим як для відвідувачів, так і для працівників;
- потрібно дотримуватися соціальної дистанції в 1,5 метра;
- працівники повинні надягати одноразові рукавички під час роботи;
- регулярна дезінфекція приміщень після відвідування клієнтів;
У перукарнях і салонах краси кожному співробітнику перед приходом на роботу повинні виміряти температуру, якщо вона буде вище 37,2 - працівник не допускається до роботи. Прийти можна буде тільки за попереднім записом з дотриманням часового інтервалу і соціальної дистанції. При вході повинні бути засоби для гігієни та всі повинні бути одягнені в маски. Після кожного клієнта повинна проводитися дезінфекція.
При наданні послуг перукарнями та салонами краси потрібно організувати протиепідемічні заходи відповідно до Державних санітарних правил для перукарень різних типів, затверджених постановою першого заступника Головного державного санітарного лікаря України від 25 березня 1999 р. N 22, та з урахуванням наступних тимчасових рекомендацій, які спрямовані на запобігання ускладнення епідемічної ситуації внаслідок поширення коронавірусної хвороби (COVID-19):
1. Проведення температурного скринінгу всіх працівників перед початком робочої зміни з подальшим недопусканням до виконання обов'язків працівників, в яких при проведенні температурного скринінгу виявлено температуру тіла понад 37,2° C або в яких було виявлено ознаки респіраторних захворювань.
При проведенні вимірювань температури тіла контактними засобами вимірювання необхідно забезпечити обов'язкову дезінфекцію засобу для контактного вимірювання після кожного його використання.
2. Прийом клієнтів здійснюється виключно за попереднім записом з дотриманням часового інтервалу не менше 15 хвилин між відвідувачами для виключення контакту між ними. Очікування черги повинно здійснюватися ззовні приміщення з дотриманням принципів соціального дистанціювання (1,5 м).
3. Перебування сторонніх осіб та очікування послуги клієнтами в закладі забороняється, за винятком не більше одного з батьків, які супроводжують малолітніх дітей та/або осіб, що супроводжують осіб з інвалідністю.
4. Організація на вході до закладу місць для обробки рук антисептиками спиртовмісними з концентрацією активнодіючої речовини понад 60% для ізопропилових спиртів та понад 70% для етилових спиртів.
5. Дозволяється одночасне перебування клієнтів у закладі з розрахунку не більше однієї особи на 10 квадратних метрів площі зали обслуговування. Допуск клієнтів у заклад та перебування у закладі до початку надання послуги дозволяється лише у засобах індивідуального захисту, зокрема респіраторі або захисній масці (у тому числі саморобних), так, щоб були покриті ніс та рот.
6. Між місцями надання послуг потрібно забезпечити дистанцію не менше двох метрів.
7. Працівники, що надають послуги, та інший персонал повинен обов'язково використовувати медичні маски або респіратор (без клапану) та одноразові рукавички.
8. Після кожного клієнта проводиться дезінфекція і поточне прибирання поверхонь, до яких торкаються клієнти, та дезінфекції інструментів багаторазового використання.
Суб'єкт господарської діяльності повинен забезпечити:
- працівників п'ятиденним запасом засобів індивідуального захисту та дезінфікуючих засобів і організувати контроль за їх використанням;
- інформування клієнтів щодо встановлених обмежень та умов обслуговування при вході до закладу, при проведенні телефонних записів та на офіційних сторінках в мережі Інтернет та соціальних мережах;
- нанесення відповідного тимчасового маркування, в тому числі і поза межами закладу, з метою уникнення скупчення перед входом та дотримання умов перебування в черзі з дотриманням дистанції між клієнтами не менше 1,5 м;
- вологе прибирання з використанням миючих та дезінфекційних (в кінці зміни) засобів і провітрювання не рідше ніж кожні 2 години та після закінчення робочого дня / зміни;
- тимчасове відсторонення від роботи осіб з групи ризику (особи, які досягли 60-річного віку, особи, які мають хронічні захворювання, що пригнічують імунітет).
Працівники повинні:
— регулярно мити руки з рідким милом або обробляти їх спиртовмісними антисептиками не рідше ніж раз на 3 години та після відвідування громадських місць, використання туалету, прибирання, обслуговування тощо;
— прикривати рота та носа при кашлі та чханні зігнутою рукою в лікті або одноразовою серветкою;
— утримуватись від дотиків обличчя руками;
— утримуватись від контактів з особами, що мають симптоми респіраторних захворювань — кашель, лихоманка, ломота в тілі тощо;
— самоізолюватись у разі виникнення симптомів респіраторних захворювань.
Для кафе, ресторанів і барів перевірка температури співробітників перед приходом на роботу і забезпечення засобами гігієни при вході в заклад також залишається обов'язковою. Крім того, власники повинні при можливості замінити м'які крісла на ті, які піддаються дезінфекції. Правила соціальної дистанції в 1,5 метра і носіння масок зберігаються. Видавати людям меню заборонено - воно повинно розташовуватись біля входу або місця прийняття замовлення.
Продовольчим, непродовольчим магазинам і ТРЦ потрібно дотримуватися основних вимог, а також стежити, щоб у приміщенні не було понад 1 людини на 10 кв. метрів. Потрібно також зробити маркування для дотримання дистанції в 1,5 метра. Біля входу, крім антисептиків, потрібно розмістити інформаційні матеріали про те, як протидіяти коронавірусній хворобі.
При роботі в офісах потрібно також дотримуватися основних вимог. Крім того, в офісі не може знаходиться більш як 1 людині на 10 кв. метрів площі. Рекламні брошури, журнали повинні бути недоступними для клієнтів. Співробітники повинні мити руки як мінімум кожні три години й уникати контактів з людьми, які мають ознаки респіраторних захворювань.
Стоматологіям, крім основних вимог, слід також обмежити клієнтів в доступі до друкованих виробів. Працівники повинні забезпечити обов'язкову дезінфекцію всіх інструментів після кожного клієнта. Як мінімум за день до приходу клієнта повинні опитати про стан здоров'я, чи немає він симптомів респіраторних захворювань. Після кожного прийому потрібно провітрювати приміщення протягом 15 хвилин.
ЗВЕРТАЄМО УВАГУ: Згідно рекомендацій, до загальних протиепідеміологічних заходів для всіх видів діяльності відносяться:
- температурний скринінг всіх працівників перед початком робочої зміни;
- регулярне миття та обробка рук антисептиками;
- одночасне перебування в закладі не більше однієї особи на 10 м2 площі;
- забезпечення дистанції між клієнтами закладу;
- допуск клієнтів лише в медичних масках (респіраторах);
- працівники, що надають послуги, та інший персонал повинен обов1язково використовувати медичні маски (респіратори) та одноразові рукавчики;
- повинна проводитись регулярна дезінфекція приміщення
Крім того, суб'єкт господарювання повинен забезпечити інформування клієнтів про встановленні обмеження та умови обслуговування при вході до закладу, при проводенні телефонних записів та на офіційних сторінках в мережі Інтернет та соцмережах.