Пошук

Програма соціально-економічного розвитку Великомостівської територіальної громади на 2021 – 2022 роки

Дата: 06.10.2021 10:34
Кількість переглядів: 654

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішенням Великомостівської міської ради Львівської області

№ 403 від 29 вересня 2021 року

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фото без описуП Р О Г Р А М А

соціально-економічного розвитку

Великомостівської територіальної громади

 на 2021 – 2022 роки

 

 

ВСТУП

Програма соціально-економічного розвитку Великомостівської територіальної громади на 2021 -2022 роки (надалі Програма) розроблена на основі аналізу поточної ситуації в господарському комплексі громади, виходячи із загальної соціально-економічної ситуації, що склалася на відповідній території, з урахуванням можливостей та місцевих ресурсів, відповідно до пріоритетних напрямків розвитку населених пунктів територіальної громади.

Методичною основою розроблення Програми є Закон України «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України».

При розробленні Програми враховано положення таких документів:

  • Державної стратегії регіонального розвитку на 20212027 роки, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 05 серпня 2020 року № 695;
  • Стратегія розвитку Львівської області на 20212027 роки та план заходів з її реалізації у 2021-2023 роках;
  • Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житловокомунального господарства України від 30 березня 2016 року № 75;
  • Стратегія розвитку Великомостівської об’єднаної територіальної громади на 20202027 роки.

До розроблення та формування проекту Програми було залучено виконавчий комітет, сектор економіки та інвестицій Великомстівської міської ради. Було опрацьовано матеріали, надані управліннями, відділами, іншими структурними підрозділами Великомостівської міської ради, з урахуванням пропозицій територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, старост, підприємств, організацій та установ усіх форм власності.

Програма визначає мету та пріоритетні напрями дій на 2021-2022 рки щодо забезпечення стабільного зростання в реальному секторі економіки й на цій основі – поліпшення якості життя населення.

Всі населені пункти, які увійшли до складу Великомостівської міської ради мають різний рівень розвитку інфраструктури, дорожнього покриття, водо забезпечення і каналізування, енергоефективності комунальних об’єктів, освітлення вулиць та публічних просторів, забезпечення спортивними та дитячими ігровими майданчиками, закладами культури, освіти та медицини, контейнерами для роздільного збору твердих побутових відходів. Це створює різні можливості для отримання населенням громади соціальних і адміністративних послуг, вирізняє якість життя громадян у сільських населених пунктах і місті. Програма Великомостівської міської ради Львівської області спрямована на покращення якості життя населення громади і забезпечення зрівноваженого розвитку всіх населених пунктів, які є у складі територіальної громади.

Прогнозні розрахунки та заходи Програми розроблені на основі аналізу поточної соціально-економічної ситуації у господарському комплексі громади.

Фінансування передбачених Програмою заходів буде здійснюватися за рахунок коштів місцевого бюджету, інвесторів, а також коштів державного бюджету, що спрямовуються на реалізацію державних цільових програм, та інших джерел не заборонених чинним законодавством.

1. Соціально-економічна характеристика  Великомостівської територіальної громади

    1. Загальна характеристика

07 липня 2015 року Рішенням Львівської обласної ради № 1380 в рамках адміністративно-територіальної реформи 2015 року утворилась Великомостівська міська рада об’єднана територіальна громада. З січня 2021 року територія Великомостівської громади, згідно з адміністративно-територіальним устроєм України, входить до складу Червоноградського району Львівської області.

До складу громади увійшло 12 населених пунктів (м. Великі Мости – адміністративний центр, с. Борове, с. Куличків, с. Реклинець, с. Стремінь, с. Двірці с. Волиця, с. Заріка, с. Бутини, с. Шишаки, с. Пристань, с. Піддовге).

З 01.01.2021р. до громади доєдналося ще дві ради: Боянецька (с. Боянець, с. Верени, с. Лісове, с. Підріка) та Купичвільська (с. Купичволя).

Загальна площа громади -  311,8 км.кв. з кількістю населення 16364чол.

Територія громади розташована у центральній частині Львівської області і знаходиться на відстані 54 км від обласного центру – м. Львова, 36 км від м. Сокаля та 20 км від м. Червоноград. Транспортні зв’язки зі Львовом, Червоноградом та по автомобільних шляхах: регіональній автодорозі державного значення (Р-15) Жовква-Червоноград-Ковель.

Через місто проходять регіональна автодорога державного значення Р-15 Жовква – Ковель та дороги місцевого значення Великі Мости – Добротвір – Кам’янка-Бузька та Великі Мости – Белз, по яких здійснюються транспортні зв’язки міста зі Львовом, Червоноградом, Сокалем, прилеглими селами та іншими населеними пунктами. 

Через м. Великі Мости протікає річка Рата, яка є притокою ріки Західний Буг.  Забудова міста сформована на обох берегах річки. Вздовж правого берегу Рати сформований історично складений центр, через який в напрямку північ-південь проходить головна вулиця міста – вул. Львівська, що є одночасно транзитною дорогою. В існуючій системі розселення області та району Великі Мости виконують роль господарського центру місцевого значення, який здійснює обслуговування сільських населених пунктів південної частини району. Це села Великомостівської громади: Борове, Куличків, Бутини, Піддовге, Пристань, Шишаки, Волиця, Двірці, Заріка, Реклинець, Стремінь,  Боянець, Верени,  Лісове,  Підріка, Купичволя, що знаходяться поблизу Великих Мостів і є основними місцями позаміського розселення працюючих в даному місті.

Неподалік від м. Великі Мости знаходиться Великомостівське заповідне урочище місцевого значення площею 27 Га, засноване у 1984 році з метою збереження частини лісового масиву з високопродуктивними сосновими насадженнями і з ландшафтами, характерними для Надбужанської котловини.

На території громади налічується 19 ставків, р. Рата, р. Біла, р.Болотня, р. Желдець.

Поблизу с. Куличків здійснюється видобуток природнього газу, а в районі с. Пристань є не розроблені поклади кам’яного вугілля.

2. Економічний потенціал територіальної громади

Основу містоутворюючої бази Великих Мостів складає виробничий  комплекс, який представляють промислові підприємства машинобудівної, металообробної, деревообробної, легкої та харчової галузей. Найбільшими промисловими підприємствами міста є: ТзОВ "Клінгспор", ТзОВ "Автономні джерела струму", ТзОВ "ВЕМО". Деякі підприємства розширюються, збільшуючи виробництво (ТзОВ "Клінгспор"). Окремі підприємства та організації на даний час не діють (цегельний завод ТзОВ "Реклинець", цех безалкогольних напоїв) або призупинили діяльність, а їх будівлі і окремі приміщення здаються в оренду (ВАТ фабрика "РАТА", ВАТ "Агротехсервіс" тощо).

Підприємство ТзОВ "Клінгспор" - це реалізований  німецькими інвесторами  проект будівництва заводу з виробництва абразивних матеріалів, на якому з 2011 р. розпочато виробництво шліфувальних листів, пелюсткових головок, шліфувальних дисків та іншої спеціалізованої продукції. 

Завод ТзОВ "Автономні джерела  струму" – виробник лужних акумуляторних батарей різних габаритів, ємностей і потужностей, а також устаткування систем енергозабезпечення і безперебійного живлення, що використовуються в багатьох галузях промисловості, енергетики, транспорту, техніки.  Одним із завдань підприємства є створення екологічного повністю безпечного продукту, так званого "зеленого акумулятора". 

ВАТ фабрика "РАТА" – виробник галантерейно-побутових виробів та меблів  (кухонних, корпусних, побутових та офісних). На даний час фабрика не діє, а частина виробничих площ здана в оренду ТзОВ "ВЕМО", ПП "Промінь" і ТзОВ "ГалВЕМО", які спеціалізуються на виробництві м’яких меблів, меблевої фурнітури та шкіргалантерейних виробів.

Підприємство ТзОВ "ВЕМО" – провідний виробник меблів в Україні. В місті на підприємстві працюють понад 300 працівників, виробничі та складські приміщення складають 13 тис. м2. У 2006 р. ТзОВ "ВЕМО" провело технічне переоснащення столярної дільниці, впроваджено нове обладнання: розкрійні чотирьохсторонні стругальні верстати, лінію зрощування деревини, шліфувальні верстати, сушильні камери. Реконструйовано вентиляційно-аспіраційну систему зі встановленням сучасної фільтрувальної установки. Проведено ремонт приміщень столярної і меблевої дільниці. Весь комплекс заходів суттєво вплинув на якість продукції, покращились умови праці і охорона довкілля.

ТзОВ «Об’єднана мода України» Hjort Knudsen – підприємство з іноземними інвестиціями. Компанія має чотири філіали датської компанії Hjort Knudsen, що функціонують на Україні, зокрема у Львові, Почаєві, Великих Мостах і Бродах, і спеціалізуються на виробництві диванів, м’яких крісел та інших меблів з оригінальним дизайном. Швейний цех ВАТ "Калина"  – це одне з п'яти виробничих дільниць підприємства ВАТ "Калина", розташованого в м. Червонограді, яке спеціалізується на виготовленні білизни.

На території громади функціонує 74 заклади торгівлі, 13 суб’єктів господарювання у деревопереробні галузі,  4 аптеки та 17 закладів громадського харчування.

3. Інфраструктурне забезпечення

Автомобільний транспорт займає провідну роль у внутрішніх і зовнішніх зв’язках громади. На території громади розроблені транспортні маршрути обласного і районного значення. Сполучення з обласним центром та іншими районними центрами здійснюється приватними перевізниками. На території громади розміщена автостанція. Транспортне сполучення забезпечує доступність до районних та обласного центрів. В середині Великомостівської міської ради Львівської області транспортне сполучення є з майже усіма селами громади. Транспортне сполучення також є з селами Реклинець та Стремінь, однак, багато труднощів виникало із забезпеченням безперебійного руху пасажирського транспорту. Це, головним чином, пов’язано з тим, що стан автомобільної дороги О140601 «Рава - Руська – Гайок» на ділянці від м. Великі Мости до с. Реклинець та до смт. Добротвір (межа Сокальського та Кам’янко-Бузького району), та автомобільної дороги С141654 «Реклинець – Стремінь» була у вкрай незадовільному стані, що унеможливлювало безпечний рух автотранспорту. На даний момент завершуються ремонтні роботи автомобільної дороги О140601 «Рава - Руська – Гайок». Відрізок дороги  від м. Великі Мости до с. Реклинець – відремонтовано. На ділянці автошляхів Рава-Руська – Великі Мости роботи перебувають на завершальному етапі.

У цілому по громаді мережа доріг загального користування забезпечує транспортне сполучення між населеними пунктами. Територію громади перетинають автомобільні дороги, з яких головною є Львів-Червоноград. Загальна протяжність автомобільних доріг місцевого значення загального користування, що знаходяться на території Великомостівської ОТГ становить 76,873 км. загальною площею 422802 м.кв., з яких 20,544 км. – чорно-щебневе покритя, 56,329 км. – грунтові дороги. Стан - незадовільний. Крім того, ціла мережа інших доріг в населених пунктах та між ними, більшість з яких цілком чи частково з твердим покриттям. Одним з найважливіших завдань об’єднаної громади є покращення стану дорожнього покриття, яке у межах населених пунктів і поза ними, знаходиться в незадовільному стані. Мережа автомобільних доріг потребує капітального ремонту – 46,8 км і повної заміни дорожнього покриття – 18,2 км. Щороку проводиться ямковий ремонт доріг, але ці заходи не можуть в повній мірі вирішити проблему. Інтернетом забезпечені всі населені пункти.

4. Заклади бюджетної сфери

За рахунок бюджету громади на її території функціонують:

  • 4 заклади охорони здоров’я, а саме: Великомостівська міська лікарня , 3 амбулаторії загальної практики сімейної медицини (Великомостівська ,Бутинська Двірцівська);
  • 1 опорний заклад загальної середньої освіти  І- ІІІ ступеня з двома філіями , 3 заклади загальної середньої освіти І- ІІІ  ступеня ,  3 заклади загальної середньої освіти І-ІІ ступеня , 1 заклад  освіти І ступеня, 4 заклади дошкільної освіти , 1 заклад позашкільної освіти, 1 публічна бібліотека з 10 філіями  у різних населених пунктах , 11 народних домів , 1 дитяча школа мистецтв.

5. Туристичний потенціал

            В межах річкової долини простягаються значні площі лісів та ставків. По річці Рата здійснюється сплав на байдарках. Річка протікає в мальовничих берегах, з безліччю поворотів і перешкод різної складності у вигляді затоплених дерев, завалів, свай та биків старих мостів, різких поворотів із прижимами. Вода і дно чисті — можна купатися. В межах самої долини річки, вздовж сплаву по обидва береги розкинулися населені пункти, які відомі своїми історико-культурними та відпочинковими об’єктами. Більшість об‘єктів культурної спадщини (церкви ХІХ-ХХ ст.) розташовані на відстані 20-200 м від русла ріки, що дає можливість оглянути їх під час сплаву.

         У Великих Мостах є цікаві об’єкти, які, безсумнівно будуть цікаві туристам. Це зокрема, Церква Благовіщення Пресвятої Богородиці ,  Костел Успіння Діви Марії, Синагога, СТК «Під Дубом», Кінологічний навчальний центр,

Фінансово-бюджетна складова розвитку

За 2020 рік до загального та спеціального фондів міського бюджету Великомостівської міської ради, враховуючи міжбюджетні трансферти, надійшло 97019,46 тис. грн, у тому числі: до загального фонду – 95021,84 тис. грн. (98,19 відсотка до уточненого планового показника – -1354,12 тис. грн.), до спеціального фонду – 1997,63 тис. грн.

За січень-грудень 2020 року обсяг отриманих офіційних трансфертів склав 47874,95 тис. грн., у тому числі: базова дотація – 3503,3 тис. грн., дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров`я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету–2643,3 тис. грн; освітня субвенція з державного бюджету– 36579,3 тис грн; медична субвенція з державного бюджету – 2414,91 тис.  грн.;субвенція з місцевих бюджетів для осіб з особливими  потребами – 62,21 тис. грн.; інші субвенції – 582,79 тис. грн.;субвенція з місцевих бюджетів для забезпечення якісної,сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 753,89грн.; субвенція з місцевого бюджету на здійснення підтримки окремих закладів у системі охорони здоров’я за рахунок  відповідної субвенції з державного бюджету – 272,70 тис. грн.

Обсяг власних та закріплених надходжень загального фонду міського бюджету Великомостівської  міської ради за  2020 рік становить 47146,89 тис. грн., при  плані – 48501,01 тис. грн., що становить 97,21 відсотка (мал.1). Порівнюючи з аналогічним періодом 2019 року дохідна частина збільшилась на 3454,88 тис. грн. в зв’язку із збільшенням мінімальної заробітної плати з 01.01.2020 р.            

Одним з основних джерел власних надходжень загального фонду є податок на доходи фізичних осіб.

За звітний період отримано 37000,1 тис. грн. даного податку, при плані 38679,6 тис. грн., що складає виконання на 95,66 відсотки. До 2019 року ріст складає 1445,31 тис. грн.

До складу податку на доходи фізичних осіб входять:

- податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати – 25335,94 тис. грн. (95,74 % до плану),

- податок на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями та особами рядового і начальницького складу, що сплачується податковими агентами – 10723,61 тис. грн. (99,61  % до плану). Даний податок надходить від в/ч 2418;

  • податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж  заробітна плата – 839,64 тис. грн. ;
  •  податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування – 100,87 тис. грн (44,52 % до плану).

Основними бюджетоутворюючими платниками з податку на доходи з фізичних осіб є: Великомостівська  міська рада, ТзОВ «Об’єднана мода України», ТВО «КЛІНГСПОР»., ТзВО «АДС», КНП «Великомостівська міська лікарня», КНП ЦПМД, КНЦДПСУ в/ч 2418, ДП «Жовківське лісове господарство», КЗ ЛОР «Великомостівський геріатричний пансіонат»

Рентної плати  та плата за інших природних ресурсів надійшло 729,87 тис. грн. що складає 86,61 відсотка до планових призначень звітного періоду.

До складу податку входять:

- Рентна плата  за спеціальне використання лісових ресурсів –  705,47 тис. грн. (100,21 % до плану);

- Рентна плата за користування надрами для видобування природного газу- 24,40 тис. грн. (17,59 % до плану). В міський бюджет зараховується 3 % рентної плати за користування надрами для видобування природного газу газопромислом.

Акцизного податку за січень-грудень 2020 року надійшло в сумі  1617,56 тис. грн., що складає  97,19 відсотки до плану. До складу податку входять такі доходи:

    -акцизний податок з вироблених  в Україні підакцизних товарів (пальне) та акцизний податок з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (пальне) у  2020 році  надійшов  в сумі  801,02  тис. грн.;

    -акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – 816,55 тис. грн. ( 92,19% до плану). Найбільші платники податку є: ТзОВ «Львівхолод» магазин «Рукавичка»,ОККО(заправка), Великомостівське СТ, ПП «Новітній двір», МПП «Стимул» , Романчук М.А..

Місцеві податки і збори за січень-грудень 2020 року надійшли у загальній сумі  7251,85 тис. грн  (106,86 % до плану).

Податок на майно  складається з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки за житлову та нежитлову нерухомість, і надійшов у сумі – 822,22 тис. грн. (79,90 % до плану). Найбільші платники податку є: ТзОВ КЛІНГСПОР, ТзОВ «Рата»,Червоноградська автошкола, НАК «Надра України»,  ПП «Застава», ПП Лотоцька Р. С. ,ТзОВ «Вемо»

          Плати за землю надійшло у загальній сумі 2311,38 тис. грн., або виконано на 100,28 %.

Найбільшими платниками земельного податку є: ТзОВ «Рата», ПП «Великий сервіс» , Жовківська ДЕД,  ДП «Жовківське лісове господарство»,ДП ДЛГ« Галсільліс»

Найбільшими платниками орендної плати за землю є: ТзОВ «АгроЛВ Лімітед», ДП «Ді Сі Любеля, Ротен, ФГ «Енегро Мости», ТзОВ «Об’єднана мода України»,жжУкртелеком, АДС, ПП «СТО-ВП», ПП «Оскар Агро», ТзОВ «Рата».

Єдиного податку за звітний період надійшло в сумі 4107,17  тис. грн (118,97 %), у тому числі: з юридичних осіб – 133,40 тис. грн. (423,36%), з фізичних осіб –3821,99 тис. грн.(116,35 %), з сільськогосподарських товаровиробників – 16,08 тис. грн. (111,85%). Найбільшими платниками єдиного податку з фізичних осіб є:  ПП «Батюк І.І.», ФОП Хвальбота І.М., ФОП Білобран С.З., ФОП Крук В.І., ФОП Баранов І.Я., ФОП Пелип М.І., ФОП Степаненко В.Я., ФОП Моргунов В.П., ФОП Молочко В.В., ФОП Ковальовська О.О., ФОП Батюк І.І., ФОП: Топоровський М.Б., Хижинська І.В., Коляда В.М., Годісь М.З., Іванюк М.Ю., Петренко І.Ю.,Шийка О.М.,Закус О.М. ПП «Дарбуд» ,єдиний сільськогосподарський податок   Фер-ке гос-во «Підкова».

Протягом січня-грудня 2020 року міський бюджет отримав 542,67 тис. грн. неподаткових надходжень або 102,77% в т. ч. інші надходження – 29,22 тис. грн.; адміністративні збори  - 441,43 тис. грн.; інші надходження – 69,64 тис. грн.

По спеціальному фонді до  бюджету Великомостівської  міської ради за  2020 рік надійшло 1997,63 тис. грн.. в т. ч.

- екологічного податку- 17,28 тис. грн.,

- інші неподаткові надходження – 12,32 тис. грн.,

- власних надходжень в сумі 1968,03 тис. грн., а саме: плата за послуги -1408,13 тис. грн., плата за оренду майна –  179,74 тис. грн., благодійні внески – 373,84 тис. грн., надходження бюджетних установ – 6,32 тис. грн.

Видатки міського бюджету

Протягом  2020 року на фінансування видатків загального фонду бюджету Великомостівської міської ради спрямовано 83781,21 тис. грн. з урахуванням трансфертів з державного та обласного бюджетів, що забезпечило виконання показників видаткової частини міського бюджету на 88,81 відсотка планового обсягу бюджетних асигнувань з урахуванням змін.  Видатки спеціального фонду складають 13812,57 тис. грн.

  За звітний період на утримання органів місцевого самоврядування проведено касові видатки по загальному фонду  на суму 9104,16 тис. грн., при плані на вказаний період 9468,62 тис. грн, (96,15 % до плану), з них на заробітну плату з нарахуванням – 8765,27 тис. грн.  (98,07 % до плану), на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 149,36 тис. грн  (52,88 %).

Станом на 01.01.2021 року кредиторської та дебіторської заборгованості немає.  

За рахунок власних надходжень (оренди приміщень)  видатки  за січень-грудень  2020 р. становлять 80,61 тис. грн. ( з них: оплата комунальних послуг -5,19 тис. грн, оплата послуг – 8,6 тис. грн., придбання меблів – 24,62 тис. грн)

За січень - грудень 2020 року за кодом ТПКВКМБ  0111000 “Освіта” здійснено видатки для створення належних умов функціонування закладів освіти в обсязі 64967,99 тис. грн, з них по загального фонду – 61424,44 тис. грн. та спеціальному – 3543,55 тис.грн.

На дошкільні заклади використано кошти в сумі 5351,68 тис. грн., при плані  6275,01 тис. грн., що складає 85,29 відсотка. На заробітну плату з нарахуванням використано кошти в сумі 4549,14 тис. грн, що складає 93,71 відсотки до плану. На оплату енергоносіїв використано 247,68 тис. грн., при плані 425,9 тис. грн або 58,15 %.

На фінансування освітніх навчальних закладів в січень-грудень 2020р спрямовано коштів в сумі 48623,69 тис. грн., при  плані – 55819,83 тис. грн., у тому числі на виплату заробітної плати з нарахуваннями – 43329,33 тис. грн. ( 90,26 % до плану), оплату енергоносіїв та комунальних послуг – 2110,94 тис. грн. (65,83 % до плану). Фінансування заробітної плати педагогічним працівникам проводиться за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету. За січень - грудень  2020 року  видатки проведено на суму 32968,59  тис. грн плані – 36579,30 тис. грн. Залишок освітньої субвенції станом на 01.01.2021 року складає  4901,73 тис. грн. (з них залишки 2020 р.- 3610,71 тис.грн.)

На харчування спрямовано кошти загального фонду в сумі 477,53 тис. грн, за рахунок надходжень  спеціального фонду  бюджету (батьківської плати) – 735,30 тис. грн.

За звітний період по спеціальному фонду (бюджет розвитку) використано – 2435,52 тис. грн в т. ч. придбання камер відео спостереження та комп’ютерної техніки (мікропроект) - 59,23 тис. грн. ; придбання комп’ютерної техніки НУШ – 134,86 тис.грн. ,капітальний ремонт харчоблоку Бутинського ЗЗСО І-ІІІ ст. – 596,71 тис. грн ; капремонту покрівлі  над плавальним басейном  школи м. В. Мости – 456,49 тис.грн.;капремонт підлоги школи с.Стремінь – 38,51 тис.грн.;капремонт приміщення Великомостівського ясла-сад «Соняшник» -294,88 тис.грн. ;придбання обладнання для харчоблоку Великомостівського ОЗЗСО І-ІІІ ст. –206,00 тис.грн.;     капітальний ремонт приміщень басейну – 299,51 тис.грн.;капремонт санвузлів Двірцівського ЗЗСО І-ІІІ ст. -70,14 тис.грн.;капремонт Реклинецького ЗЗСО І-ІІІ ст. –153,63 тис.грн.; придбання  телевізора , проектори –85,42тис.грн.;придбання димососа – 12,34 тис.грн.;придбання блискавко-приймача – 27,8 тис.грн.

По коду 0111090 «Надання позашкільної освіти позашкільними закладами освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми» проведено видатків на суму 1419,21 тис. грн., при планових показниках 1490,90 тис. грн., (95,19%) в т.ч., видатки на оплату праці  1386,15 тис. грн.

По коду 01111100 «Надання спеціальної освіти школам естетичного виховання (музичними, художніми, хореографічними, театральними, хоровими, мистецькими)» використано коштів на суму 5999,85 тис. грн., при планових показниках 6536,85 тис. грн., (91,79% до плану), в т.ч. на заробітну плату і нарахування використано 5897,68 тис. грн., оплату енергоносіїв – 98,20 тис. грн. або 41,17%.

По коду 0111162 «Інші програми у сфері освіти», а саме видатки по програмі «Обдаровані діти» становлять  30,00 тис. грн.,що становить 100% виконання.

За  2020 р. по установах освіти  повністю проведено виплату заробітної плати, проведено розрахунки за спожиті бюджетними установами енергоносії, комунальні послуги та інші захищені статті витрат. Кредиторська заборгованість відсутня.

За звітний період по закладах освіти за рахунок коштів спеціального фонду касові видатки становлять  в сумі  3838,43 тис. грн.( в т.ч. бюджет розвитку)

Кредиторська заборгованість по доходах спеціального фонду, що утворилася внаслідок передплати батьківської плати, станом на 01.01.2020р становить – 16,36 тис. грн.

Установи охорони здоров’я за січень-грудень 2020 року профінансовано по загальному фонду бюджету у сумі 5148,55 тис. грн, що складає 92,74 відсотки до плану.

в т.ч. на фінансування  по коду 0112111 «Первинна медична допомога населенню,що надається центрами первинної медичної ( медико-санітарної)допомоги в сумі – 566,73 тис. грн.;

По коду 2010 «Багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню» 4489,41тис.грн.;

По коду 0112144 «Централізовані заходи з лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет» касові видатки становлять 92,40 тис. грн.

У 2020р.за рахунок залишків медичної субвенції придбано медичне обладнання на суму 1193,99 тис. грн та місцевих коштів 1120,00 тис. грн.( спів фінансування системи цифрової рентгенографічної) для КНП «Великомостівська міська лікарня» та за рахунок місцевих коштів придбано медичні сумки-укладки сімейного лікаря ,медичне обладнання та аналізатори медичні для КНП «ЦПМД Великомостівської міської ради»  на суму 311,38 тис. грн.

За січень – грудень  2020р. на утримання Центру надання соціальних послуг по коду ТПКВКМБ  0113241 використано коштів на суму 1065,13 тис. грн., при плані 1155,05 тис. грн. (92,21 % до плану). Видатки на заробітну плату з нарахуванням складають 1048,40 або 94,21% тис. грн., оплата енергоносіїв – 7,34 тис. грн

За 2020 рік на соціальний захист та соціальне забезпечення по коду ТПКВКМБ  0113242 спрямовано кошти загального фонду міського бюджету в сумі 453,99 тис. грн., при плані 588,0 тис. грн, або 77,21 відсотки до плану на звітний період.

На реалізацію програми соціального захисту населення Великомостівської міської ради на  2020 рік, використано кошти в сумі  453,99 тис. грн., а саме:

-допомога учасникам бойових дій Афганістану – 11,0 тис. грн.;

-допомога на поховання – 16,0 грн.;

-допомога особам, призвані на військову службу за контрактом – 15,5 тис. грн.;

-допомога сім’ї загиблого військовослужбовця – 5,0 тис. грн ;

-допомога ЧАЕС – 15,0 тис. грн.;

-допомога  учасникам УПА – 27,0 тис. грн.;

-допомога вдовам,одиноким інвалідам, 2-м інвалідам в сім’ї , інвалідам по зору І-ІІ гр.- 

    27,0 тис. грн.;

- допомога почесний громадянин м. В.Мости – 5,0 тис.грн.;

-матеріальна допомога (погіршення стану здоров’я ) –188,0 тис. грн.;

-допомога учасникам бойових дій – 109,5 тис.грн.

Протягом звітного періоду на утримання установ культури ( народних домів та бібліотек) спрямовано кошти в обсязі 2047,84 тис. грн, у тому числі по загального фонду – 1972,27 тис. грн (86,70% до плану) та  спеціального фонду – 75,57 тис. грн.

На оплату праці та нарахування працівникам установ культури використано 1858,11 тис. грн,  при плані 2088,20 тис. грн., що 88,98 відсотки до плану.

На проведення розрахунків за спожиті енергоносії спрямовано кошти загального фонду бюджету в сумі 67,10 тис. грн. грн., при уточненому плані – 108,85 тис. грн., або виконано на 61,65 %.

Станом на 01.01.2021 року кредиторської та дебіторської заборгованості немає. 

За рахунок власних надходжень проведено видатки на суму 66,25 тис. грн.( з них придбано акустична система,стенди,сценічні костюми та тюль)

По коду “Забезпечення діяльності місцевих центрів фізичного здоров’я населення “Спорт для всіх” на проведення фізкультурно-масових заходів серед населення регіону” використано 250,9 тис. грн. з них на заробітну плату з нарахуванням 154,34 тис. грн.; на реалізацію Комплексної Програми розвитку фізичної культури і спорту Великомостівської міської ради у 2020 році» – 96,56 тис. грн.

По коду ТПКВКМБ  0115011 “Проведення навчально-тренувальних зборів і змагань з олімпійських видів спорту” видатки станом на 01.01.2021р. – 41,49 тис. грн.

Видатки на благоустрій за січень-грудень 2020 року проведено на  суму  2793,79 тис. грн., при плані 2995,0 тис. грн. ( 93,28 % до плану).

На проведення заходів із землеустрою видатки  за  2020 р. становлять 134,26 тис. грн

В лютому – вересні  2020 р. оплачено за проектно-кошторисну документацію  по газифікації с. Пристань в сумі 221,53 тис. грн., експертиза ПКД -15,15 тис. грн., роботи по розробці оцінки впливу на навколишнє середовище - 11,50 тис. грн., розробка інженерно-технічних заходів цивільного захисту -18,00 тис. грн.

За 2020р. профінансовано за проектно-кошторисну документацію реконструкції водопостачання та водовідведення в сумі  290,0 тис. грн.,експертиза ПКД-16,96 тис.грн., ПКД вуличного освітлення с. Бутини - 44,77 тис. грн., експертизу ПКД вуличного освітлення -4,40 тис. грн. , приєднання до електромережі - 15,22 тис. грн. та реконструкцію вуличного освітлення -123,0 тис.грн.,технагляд – 5,91 тис.грн., технічні умови -9,45 тис.грн.,будівництво електромереж кварталу забудови по вул..Шевченка,Героїв Небесної сотні-12,3 тис.грн.;реконструкція вуличного освітлення вул..Львівська -107,57 тис.грн;будівництво каналізації – 772,25 тис.грн;

У 2020 році проведено капітальний ремонт приміщень Великомостівського ясла-сад «Соняшник» на суму 294,88 тис.грн.

Касові видатки за січень-грудень 2020р. по капітальному ремонту системи опалення КНП «ЦПМД Великомостівської міської ради» становить 1219,85 тис.грн. в т.ч.оплата ПКД-49,4 тис.грн.,підключення і приєднання електричних установ -95,51 тис.грн.,енергоефективнісь-18,0 тис. грн..

У 2020р. проведено капітальний ремонт побутових приміщень міського стадіону м. Великі Мости на суму 155,94 тис.грн.

Проведені касові видатки: експертиза капітального ремонту центру безпеки на суму 8,35 тис. грн.,технагляд – 1,46 тис. грн. та згідно акту виконаних робіт – 279,53 тис.грн. (в т.ч. не фінансовий внесок-48,93  тис.грн та спонсорські-67,20 тис.грн.)

За січень-грудень 2020р.касові видатки по містобудівній документації становлять -262,05 тис.грн.

За 2020 р. оплачено за проектно-кошторисну документацію по капітальному ремонту вулиць І.Франка, Бігуна,Нова на суму -296,62 тис.грн та за експертизу ПКД -54,24 тис.грн.,  видатки на профілювання доріг – 64,3 тис.грн.          

Касові видатки станом на 01.01.2021 р. становлять -849,75 тис.грн.(поповнення статутного фонду КП ЖКГ Великомостівської міської ради)

По коду ТПКВКМБ 8340 за січень- грудень 2020 р. виконано робіт на суму 64,37 тис. грн. (ліквідація стихійних сміттєзвалищ за рахунок екологічних коштів )

Відповідно до угоди про міжбюджетні трансферти повернено кошти за пролікованих хворих Червоноградській міській лікарні на суму  150,79 тис. грн., співфінансування на придбання шкільного автобуса в сумі 555,00 тис. грн., профінансовано по програмі газифікація населених пунктів – 1000,00 тис. грн., та проведені видатки на боротьбу з COVID-19 Сокальській РДА КНП Сокальська міська лікарня в сумі 100,00 тис. грн., спів фінансування на інсультний центр- 60,0 тис.грн , спів фінансування мультимедійного обладнання(для амбулаторій с.Бутини та Двірці)– 22,0 тис.грн.,відшкодування вартості телекомунікаційних послуг наданих пільговим категоріям громадян у 2020р. Сокальській РДА -12,0 тис.грн.

Залишок на рахунку загального фонду міського бюджету станом на 01.01.2021року складає  13 723 985,52  гривень.,в т.ч. освітньої субвенції – 4 901 734,39  грн.  

Залишок на рахунку спеціального фонду міського бюджету станом на 01.01.2021 року – 855 539,61   гривень. в т.ч. власні надходження – 722 325,89 грн.

Фінансування заходів Програми соціально-економічного розвитку Великомостівської міської ради  на  01.01.2021 року  не здійснювалося.

2. Аналіз сильних сторін, можливостей розвитку, слабких сторін та загроз розвитку Великомостівської  громади (SWOT-АНАЛІЗ)

Taблиця 1. SWOT-аналіз

СИЛЬНІ СТОРОНИ (ПЕРЕВАГИ)

СЛАБКІ СТОРОНИ (НЕДОЛІКИ)

Вигідне географічне та транспортне  розташування:

  • (близькість до кордону з ЄС, до обласного центру м. Львів і районного центру м. Червоноград)
  • Невелика відстань між населеними пунктами громади
  • Незадовільний стан інфраструктури (дороги місцевого значення, тротуари, комунальні будівлі, дитячі та спортивні майданчики, стадіони);
  • Незадовільне транспортне сполучення з селами ОТГ

Наявні природні ресурси:

- родюча земля, велика кількість річок, ліси;

- велика кількість вільних с/г угідь;

- грунти сприятливі для садівництва;

- бджільництво;

- пісочний кар’єр;

- розвинуте лісове господарство (фундук, гінкго білоба, лікарські рослини);

- Незаконна вирубка лісів;

- незадовільне використання природних можливостей;

- низький рівень поводження з ТПВ (стихійні сміттєзвалища);

- Відсутність сучасних очисних споруд.

- низький рівень екологічного виховання

- рухлива траса, як наслідок забруднені обочини доріг.

- Мальовнича природа;

- природні та кліматичні умови для туризму:       

наявність туристичного водного маршруту по р. Рата;

- пам’ятки місцевого значення.

- Відсутність місць для дозвілля молоді;

- недостатня реклама  привабливості регіону;

- відсутність готелів та вільного житла;

- недостатня кількість готельно-ресторанних послуг

Наявність на території ОТГ об’єктів різної форми власності:

  • наявність підприємств з іноземними інвестиціями;
  • наявність кінологічного центру;
  • наявність соц. підприємництва КУ «Центр надання соціальних послуг», геріатричний пансіонат, БФ «Дитячі стежинки»;
  • достатній рівень розвитку сфери послуг, наявний широкий спектр об’єктів, що надають соціальні послуги (перукарні – 5, ательє – 2, ремонт взуття – 2, пункт прання одягу для громадян, які знаходяться на обслуговуванні КУ «ЦНСП» - 1, соціальна перукарня – 1)
  • наявність можливостей для ведення житлового будівництва (багатоквартирних будинків.
  • Занепад фермерських господарств;
  • Відсутня підтримка малого бізнесу;
  • відсутність громадських організацій;
  • низька заробітна плата працівників соціальної сфери у комунальних підприємствах та ОМС
  • Відсутність інфраструктури для проведення інклюзивної освіти;
  • Недостатнє забезпечення медичними послугами.
  • непристосованість інфраструктури ОТГ до людей з особливими потребами;
  • низька народжуваність.

Наявність вільних площ під розміщення підприємств і сонячних електростанцій.

  • Високий рівень енергоспоживання;               слабкий розвиток економіки ОТГ;                         відсутність вільних робочих місць; -  відтік кадрів
  • виїзд за кордон працездатного населення
  • не повністю проведена інвентаризація (ресурсів для розвитку бізнесу: землі, майна);

ШАНСИ (МОЖЛИВОСТІ)

ЗАГРОЗИ (ТРУДНОЩІ)

  • Кардинальне покращення стану інфраструктури (дороги місцевого значення, тротуари, комунальні будівлі, дитячі та спортивні майданчики, стадіони)
  • Повільне відновлення доріг

 

 

 

 

  • Розвиток с/г (фермерство, рибальство)
  • Розвиток кооперації
  • Використання вільних площ під розміщення підприємств;
  • Розвиток підприємництва (підтримка розвитку ремесел і малого бізнесу);
  • Залучення великих інвесторів;
  • розвиток транспортно – логістичного центру;
  • Використання незадіяних об’єктів комунальної власності
  • Нестабільна соціальноекономічна

ситуація в країні;

  • Відсутність ринків збуту с/г продукції;
  • Вплив на інвестиційну  привабливість ОТГ політичної  ситуації в країні;
  • Відсутність довіри працівників до місцевих працедавців (бажають краще поїхати за кордон, ніж працювати вдома за подібну винагороду);
  • Еміграція, насамперед молоді та кваліфікованих спеціалістів.
  • Підприємства, які здійснюють господарську діяльність в межах громади, не зареєстровані на її території (не платять податки у міський бюджет.
  • Можливість покращення умов життя населення/ індекс щастя (покращити стан інфраструктури, підвищити рівень освіти, у т.ч. інклюзивної освіти, медицини і траспортного сполучення)
  • Розширення надання соціальних послуг (створення дитячого будинку сімейного типу)

- Зменшення доходів бюджету;

- Бідність населення;

- Зменшення кількості населення.

 

  • Створення зоологічного та ботанічного заповідників та еколого – просвітницького центру;
  • Розвиток екотуризму (велотуризм, водний туризм тощо), створення туристичного кластеру;
  • Розміщення туристичних комплексів і відпочинкових закладів;
  • Облаштування зон для відпочинку (пляжі, кемпінги);
  • Облаштування спортивно – оздоровчого комплексу;
  • Створення місць для дозвілля молоді.

Погіршення екологічного стану при

інтенсифікації ведення

господарської діяльності

 

 

 

  • Тепломодернізація комунальних будівель (дитячі садки, школи, народні доми тощо)
  • Облаштування території для вироблення сонячної енергії;
  • Розвиток відновлювальної та нетрадиційної енергетики

 

  • Переробка ТПВ;
  • Участь у реалізації екологічних програм
  • Можливість надання частини ритуальних послуг КП «ЖКГ»
  • Несанкціоноване захоронення рештків ВРХ  на території громади;

 

  • Розвиток людського потенціалу і залучення громадян до розвитку території

 

  • Відсутність статуту громади, який би ясно визначив компетенції окремих інституцій, котрі здійснюють управління в громаді, і взаємовідносини між ними
  • Саботаж реформи децентралізації на центральному і районному рівнях;
  • Суттєва зміна стратегічного напрямку розвитку ОТГ;

 

 3. Мета, цілі і завдання Програми соціально-економічного розвитку Великомостівської територіальної громади

Мета Програми соціально-економічного розвитку полягає у вирішенні спільних проблем мешканців усіх селищ та сіл, які увійшли до складу громади та реалізації спільних завдань щодо економічного зростання, підвищення конкурентоспроможності, інвестиційної привабливості, якості життя у громаді через ефективне використання ресурсів та реалізацію спільних інтересів влади, громади та бізнесу. Програма спрямовано на місцевий економічний розвиток як процес стратегічного партнерства влади, громади та бізнесу Великомостівської  міської ради. Програма розвитку Великомостівської територіальної громади ставить перед громадою мету перетворити територію громади для комфортного проживання населення, де будуть створені рівні умови для всебічного та гармонійного розвитку людини, громаду з наданням якісних адміністративних послуг. Саме людина стає центром та пріоритетом економічного розвитку громади на тривалу перспективу. Головні завдання Програми розвитку Великомостівської  територіальної громади:

  • аналіз теперішнього стану;                      
  • виявлення головних проблем та стратегічних цілей розвитку;
  •  визначення першочергових цілей розвитку;
  • визначення першочергових цілей та завдань щодо їх досягнення;
  • обґрунтування шляхів досягнення Програми.

У процесі виконання Програма може уточнюватися. Зміни та доповнення будуть затверджуватися сесією міської ради за поданням голови або відповідних постійних депутатських комісії.

Для досягнення мети Програма було визначено стратегічні, операційні цілі, а також завдання, необхідні для досягнення соціально-економічного розвитку громади.

 

Перелік стратегічних та операційних цілей та завдань територіальної громади:

Таблиця

 Стратегічні, операційні цілі та завдання Великомостівської міської ради Львівської області

Стратегічна ціль: 1 Якісне життя

Операційні цілі

завдання

Технічні завдання проєктів

Розвиток дорожньої та транспортної інфраструктури

 

Ремонт доріг та придорожньої інфраструктури з врахуванням маломобільних груп населення

  1. Капітальний ремонт доріг:
  • м. Великі Мости  (вул. Б. Хмельницького, вул. І. Франка, вул. А. Шептицького, вул. Купичвільська, вул. Старомостівська,  вул. С. Бандери, вул. Базарна.
  • с..Куличків вул. Богуна
  • с..Двірці вул. Незалежності
  • Поточний ремонт доріг

- с. Реклинець ( вул. Зарічна  вул. Нова);

- с. Бутини (вул. Садова, вул. Травнева.;

- с. Двірці (площа Миру, вул.Садова , вул. Лугова,  вул. Українська)

- с. Заріка (вул. Малкова)

- с. Пристань (вул. Сонячна, Польова)

- с. Стремінь (вул. Березина, вул. Ланова);

- с. Куличків ( вул. Ващишина);

- с. Купичволя. вул. Травнева

2. Поточний ремонт дороги:

  • с. Шишаки (1,5 км.)
  • с. Піддовге (2 км.)
  •  с. Боянець (вул. Шевченка);

4.Придбання автобусної зупинки:

  •  с. Пристань (вул. Січових стрільців);
  • Ремонт містка через річку «Біла» (присілок заріка с. Бутини.)

Створення  транспортно-логістичного центру та індустріального парку на території Великомостівської ТГ

  1. Виготовлення проєкту детального плану території;
  2. Виготовлення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та речового права на земельну ділянку;
  3. Пошук інвесторів.

Чисте довкілля

Удосконалення системи каналізування, водопостачання і водовідведення

  1. Будівництво водопровідної та каналізаційних мереж у м. Великі Мости вул. Шевченка  - вул. Сагайдачного;
  2. Реконструкція комплексу міських очисних споруд по очистці стічних каналізаційних вод м. Великі Мости;
  3. Реконструкція водозабору ІІ підйому з технічним переоснащенням системи знезалізнення та знезараження у м. Великі Мости;
  4. Реконструкція водогону (водопровідної мережі) у м. Великі Мости. ( вул. Львівська , вул. Базарна, вул. Хмельницького  )

Вдосконалення системи управління ТПВ

  1. Розширення зони охоплення збору ТПВ шляхом ремонту та придбання спецтехніки та необхідного інвентарю (сміттєві баки) та обладнання;
  2. Запровадження системи роздільного збирання ТПВ;
  3. Формування культури при поводженні з ТПВ;
  4. Розроблення плану поводженням з ТПВ громади.

Проведення заходів щодо відновлення і підтримання сприятливого гідрологічного режиму та санітарного стану річок, озер та інших водойм на території Великомостівської ОТГ

  1. Очищення русла річки Рата та берегової зони, облаштування рекреаційних відпочинкових зон;
  2. Відновлення та підтримання сприятливого гідрологічного режиму та санітарного стану річок Великомостівської ОТГ;
  3. Формування екологічної культури.

 

 

Збереження біорізноманіття та розвиток природоохоронних територій

 

  1. Сприяння створенню національного природного парку «Надбужжя» імені Блаженнішого Любомира Гузара;
  2. Сприяння створенню еколого-просвітницького центру імені Блаженнішого Любомира Гузара;
  3. Сприяння збереженню цінних природних територій та розширення об’єктів природно-заповідного фонду;
  4. Сприяння відновленню лісів та підвищення їх багатофункціональної ролі;
  5. Підготовка грантів з екологічної тематики.

Створення безпечних та комфортних умов для проживання та діяльності мешканців

Реконструкція та будівництво ліній вуличного освітлення

1.Реконструкція лінії вуличного освітлення:

-  с.Стремінь;

-  с. Волиця;

 2. Реконструкція лінії вуличного освітлення:

- с.Заріка;

- с.Двірці;

- с. Шишаки.

3. Реконструкція лінії вуличного освітлення у   м. Великі Мости.

4. Рекунструкція лінії вуличного освітлення с. Підріка

5.Заміна вул. ліхтарів (18 шт) у с. Боянець (вул. І.Франка).

Будівництво сучасного житлового мікрорайону

  1. Відведення ділянки для житлової забудови;
  2. Будівництво багатоквартирних будинків.

Підвищення заходів безпеки та громадського порядку

  1.  Встановлення камер відеоспостережень в населених пунктах Великомостівської ОТГ;
  2. Встановлення світлофорів та гасіїв швидкості на найбільш небезпечних ділянках проїжджої частини громади;
  3. Забезпечення дотримання правил благоустрою.

Створення громадського простору

Облаштування місць для активного відпочинку

  1. Будівництво та реконструкція спортивних дитячих майданчиків на території Великомостівської ОТГ:
  • Спортивний майданчик для Боянецького ЗЗСО
  • Дитячий майданчик для с. Стремінь.
  1. Облаштування стадіону в с. Боянець;
  2. Створення торгово-розважального центру у м. Великі Мости (заміна базару);
  3. Промоція і стимулювання здорового способу життя у громаді: проведення веломарафонів,  спортивних змагань.

Покращення рівня освітнього та культурного   життя громади

Покращення матеріально-технічної бази освітніх закладів

  1. Будівництво на території шкіл м. Великі мости та с. Пристань багатофункціональних спортивних майданчиків із штучним покриттям;
  2. Облаштувати універсальну спортивну площадку (із заливним покриттям) для проведення ігрових видів спорту;
  3. Капітальний ремонт шкіл:

- Великомостівський опорний заклад загальної освіти І-ІІІст.,

- Стремінський НВК "ЗО І ступеня -ЗДО",

- Двірцівський НВК "ЗЗСО І-ІІІ ст. - заклад дошкільної освіти (приміщення роздягальні);

- Боянецький ЗЗСО І-ІІст (будівництво спортзалу);

- Бутинський  ЗЗСО І-ІІІ ст. (заміна водогону).

4.Облаштування спортивних майданчиків:

-  Купичвільська ЗССО І-ІІ ст.

5. Закупівля обладнання відповідно до вимог НАСПП для  Великомостівського ОЗЗСО І-ІІІ ст. та філій.

6. Закупівля обладнання для навчальних кабінетів:

- Великомостівський ОЗЗСО І-ІІІст;

- Двірцівський ЗЗСО І-ІІІст.;

- Бутинський ЗЗСО І-ІІІст.;

- Боянецький ЗЗСО І-ІІ ст.;

- Реклинецький ЗЗСО І-ІІІст.

7. Облаштування пожежної сигналізації для Реклинецького ЗЗСО І-ІІІст.

Впровадження інноваційних форм та методів навчання

  1. Створити психолого-педагогічний центр на базі Великомостівської ОЗЗСО;
  2. Створити Центр професійного розвитку педагогічних працівників.
  3.  Облаштування приміщення для інклюзивної кімнати:

- Боянецький ЗЗСО І-ІІст;

- Купичвільський ЗЗСО І-ІІ ст

Покращення матеріально-технічної бази закладів дошкільної освіти

Капітальний ремонт закладів дошкільної освіти:

  1.  (Великомостівський  ясла-садок "Соняшник"(ремонт системи опалення, водопостачання, та системи каналізації)
  2. Купичвільський заклад дошкільної освіти (реконструкція системи опалення, ремонт харчоблоку).
  3. Закупівля обладнання для харчоблоку у Реклинецький ясла-садок «Веселка».
  4. Облаштування дитячого майданчика для Купичвільського закладу дошкільної освіти

 

Підтримка та вдосконалення позашкільної освіти

  1. Ремонт та облаштування приміщення ЦДЮТ
  2. Закупівля музичних інструментів та акустичного озвучення сцени для Великомостівської школи мистецтв.

Модернізація матеріально-технічної бази закладів культури

 

 

1.Ремонт Народних домів:

  • с. Пристань (заміна вікон);
  • с. Двірці;
  •  с. Борове;
  • с. Боянець;
  • с.Куличків;
  • с.Волиця;
  • с.Стремінь;
  • с.Реклинець;
  • с. Купичволя.
  1. Закупівля крісел, одягу для сцени у Народний дім м. Великі Мости.
  2. Закупівля одягу для сцени у Народний дім с. Двірці;
  3. Придбання проектора для Народного дому с. Двірці, с. Волиця;
  4. Поточний ремонт КУ «Публічної бібліотеки» м. Великі Мости та філій;
  5. Придбання стільців (10 шт.)  для читачів у бібліотеках с. Двірці, с. Волиця.

Створення осередків культури на території Великомостівської ОТГ

 

 

  1. Створення сучасного центру культури, дозвілля і мистецтв із забезпеченням доступу всіх мешканців  громади;
  2. Створення музею на території Великомостівської ОТГ.

Підвищення стандартів медичного обслуговування

Покращення матеріально-технічної бази закладів медицини

1. Закупівля обладнання та інвентаря для КНП «Великомостівська міська лікарня»;

2. Капітальний ремонт приміщення КНП «Центр первинної медичної допомоги» (ремонт даху).

 3. Капітальний ремонт приміщення «Великомостівська міська лікарня»

Будівництво та реконструкція закладів медицини в населених пунктах, які залишаються не охоплені медичними послугами.

1. Відкриття амбулаторії сімейного типу у с. Реклинець;

2. Створення умов для функціонування невідкладної швидкої допомоги.

 

Створення комфортних умов для перебування хворих у медичних закладах громади

  1. Проведення капітального ремонту закладів охорони здоров’я  у селах:
  • Куличків,
  • Борове
  • Купичволя

Підвищення рівня соціального захисту населення

Організаційний розвиток системи надання соціальних послуг

1. Визначення потреб населення ТГ у соціальних послугах

2. Наповнення сайту інформацією про соціальні послуги

Надання соціальних послуг відповідно до потреб осіб, сімей та дітей

 

1.Збільшення кількості виявлених сімей, які належать до вразливих груп населення

2.Проведення оцінки потреб вагітних жінок з ознаками вразливості.

3. Надання соціальних послуг за місцем проживання особам які проживають в СЖО;

4. Надання матеріальної допомоги окремим категоріям громадян.

Покращення якості надання адміністративних послуг

Розширення переліку надання адміністративних послуг

1. Створення Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) у м. Великі Мости;

2. .Впровадження системи електронного врядування;

3. Закупівля програми погосподарського обліку (домогосподарств) для сіл громади

4. Ремонт приміщення адмінбудівлі у с. Бутини;

5. Ремонт приміщення адмін. Будівлі с.Двірці;

6. Закупівля крісел (10 шт.) для адмінбудинку с. Двірці.

 

Стратегічна ціль: Підвищення економічної спроможності та розвиток туристичної і рекреаційно-оздоровчої сфери

Операційні цілі

Завдання

Технічні завдання проєктів

Підвищення рівня інвестиційної привабливості та інноваційної спроможності громади

Сприяння створенню нових інституцій місцевого економічного і територіального розвитку 

1. Розробка інвестиційного паспорту громади;

2. Розробка нових генеральних планів населених пунктів ОТГ, просторової, планувальної та землевпорядної документації;

3.Розроблення проєктів землеустрою щодо зміни меж населених пунктів відповідно до затверджених генеральних планів населених пунктів Великомостівської громади:

- с. Волиця;

- с.Реклинець;

- с. Стремінь;

- с. Купмчволя.

4. Розробка Детального плану на території  с. Купичволя (господарський двір площа 15,2 га)

5. Розробка проєктів землеустрою у с. Купичволя щодо відведення земельних ділянок у власність під заклад дошкільної освіти, народним домом, ФАП, сільською бібліотекою).

6. Проведення інвентаризації наявних земельних ділянок та об’єктів Великомостівської ОТГ в тому числі земель пайового фонду та поновлення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів району.

7.  Виділення та оснащення інвестиційно-привабливих земельних ділянок громади.

Аналіз та формування бази даних інвестиційно-привабливих об’єктів для потенційних інвесторів

1.Створення електронної бази даних об’єктів для потенційних інвесторів;

2.Розроблення генеральних планів території із запроектованими інвестиційними ділянками (громадських та виробних територій) для залучення інвесторів у населених пунктах с. Купичволя, с.Борове).

Впровадження ефективного енергоменеджменту та енергомоніторингу

1. Впровадження плану дій сталого енергетичного розвитку громади;

2. Проведення заходів з енргоефективності комунальних закладів громади;

3. Запровадження альтернативних джерел енергії;

4.  Будівництво альтернативних технологій в енергетиці різних видів.

Розвиток туристичної інфраструктури, зеленого та інших видів туризму

Відновлення та збереження власного історико-культурного простору

1. Оновлення паркової частини м. Великі Мости та створення дендропарку;

2. Відновлення старих і створення нових ( автомобільних, велосипедних, пішохідних)  туристичних маршрутів;

3. Виготовлення карти-схеми розміщення об’єктів архітектури, історії та археологічних пам’яток;

3. Облаштування міського пляжу та побудова набережної

4.  Розміщення інформаційних вказівників;

5. Підтримка діяльності та включення до туристичного маршруту рекреаційно-відпочинкових  зон;

6. Формування каталогу  туристичного продукту;

7. Облаштування скверу о. П . Мекелиті в с. Бутини (навпроти школи).

Створення позитивного іміджу громади

1. Маркетинг та брендинг громади (виготовлення портфелю сувенірної та рекламної продукції);

2. Проведення заходів з промоції рекреаційного та туристичного потенціалу громади (наповнення інтернет сторінки, проведення виставок, фестивалів);

3. Промоція інвестиційного потенціалу громади.

Створення сприятливих умов для розвитку малого та середнього бізнесу

Розробка та затвердження програми підтримки малого та середнього бізнесу

  1. Створення ради підприємців.

 

Створення сприятливих умов для стимулювання підприємницької активності громадян

  1. Проведення навчань, круглих столів.

Стратегічна ціль: Розвиток людського потенціалу

Операційні цілі

Завдання

Технічні завдання проєктів

Підтримка громадських ініціатив та підвищення громадської активності

Розробка системи комунікації з   громадськістю

1. Інформаційна підтримка проєктів, які здійснюються громадськими та благодійними організаціями;

2.Створення центру громадської активності (для громадських організацій);

3.Впровадження та реалізація програми «Громадський Бюджет участі».

4. Моніторинг та оцінка результативності реалізації Плану

Моніторинг та оцінювання виконання Плану проводяться з метою ефективного досягнення запланованих цілей. Для цього при плануванні заходів визначалися конкретні мірила, за допомогою яких можна перевірити досягнення запланованих результатів. Економічність Плану буде перевірятися при оцінюванні вартості і якості закупівель та проведення робіт. Результативність Плану буде оцінюватися шляхом порівняння запланованих цілей і отриманих фактичних результатів. Моніторинг і оцінювання будуть здійснюватися на етапі закупівель, після виконання окремих комплексів робіт при будівництві чи реконструкції будівель і доріг, реалізації 50% коштів виділених на виконання окремих заходів і після завершення запланованого завдання/заходу. Результати моніторингу і оцінювання будуть оприлюднюватись на засіданнях виконавчого комітету і сесіях депутатів Великомостівської міської ради (ОТГ).

Міський голова                                                                                          Ярослав РОЙКО


Рішення сесії № 403 від 29.09.2021р. Про затвердження Програми соціально-економічного розвитку Великомостівської міської територіальної громади на 2021 – 2022 роки


« повернутися до розділу «Програми Великомостівської міської ради 2021 рік»

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень