Великомостівська громада

Великомостівська міська рада Львівської області

Звіт про роботу секретаря Великомостівської міської ради Віталія Гриціва у 2021 році

Дата: 06.12.2021 12:00
Кількість переглядів: 60

Діяльність секретаря міської ради регламентується частиною 2 статті 42, статтею 50 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про статус депутатів місцевих рад», Регламентом Великомостівської міської ради VIII скликання.

Одним з головних напрямків роботи секретаря міської ради є організація діяльності міської ради. Перш за все підготовка та проведення засідань сесій.

Після проведення місцевих виборів у 2020 році свою роботу розпочала Великомостівська міська рада  VIII скликання в складі 26 депутатів.

Перше засідання Великомостівської міської ради відбулося 03 грудня 2020 року. В період з 03 грудня 2020 року по 10 листопада 2021 року відбулося 22 засідання сесій, які складаються із 9 чергових та 8 позачергових сесій. З дев’яти  чергових сесій було три із двома засіданнями та одна з трьома засіданнями. Загалом на сесіях прийнято 520 рішень ради (порівнюючи аналогічний період 2017 – 2018 років – 332 рішення), з яких 248 – земельні рішення (порівнюючи аналогічний період 2017 – 2018 років  – 145).

Протягом 2021 року відбулося 17 засідань сесій, які складаються із 7 чергових та 8 позачергових сесій. З семи чергових сесій було дві із двома засіданнями. На яких прийнято 460 рішень ради (порівнюючи аналогічний період 2018 року – 268 рішень), з яких 248 – земельні рішення (порівнюючи аналогічний період 2018 року  – 145).

 Апаратом ради протягом 2021 року виготовлено 789 витягів з рішень (земельних та інших), які особисто видаються секретарем. Опрацьовано та надано відповіді на 37 звернень. Здійснено 113 прийомів громадян та організовано виїзні прийоми громадян в старостинських округах відповідно до затвердженого Виконавчим комітетом міської ради графіку.

Особисто секретарем ради підготовлено 47 проектів рішень міської ради.

Організовано роботу щодо подання проєктів рішень, авторами яких є працівники міської ради та депутати міської ради, в апарат ради. Після чого всі проєкти рішень реєструються секретарем ради, який в свою чергу визначає перелік постійних депутатських комісії, які мають попередньо розглянути дані проєкти рішень. Після отримання позитивних висновків відповідних комісій, даний проєкт рішення виноситься на розгляд сесії.

Прийняв участь в засіданнях постійних депутатських комісій:

- з питань освіти, культури, туризму, спорту, духовного розвитку, охорони здоров’я, молодіжної політики та соціального захисту – 3 рази (з 5 засідань); 

- з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства, інфраструктури, енергозбереження, транспорту, благоустрою та цивільного захисту, прав людини, законності, депутатської діяльності, етики та регламенту – 2 рази (з 7 засідань);

- з питань земельних відносин, природокористування, планування території, будівництва, архітектури, охорони пам’яток, історичного середовища – 3 рази (з 12 засідань);

- з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва – 19 разів (з 19 засідань).

Великомостівська міська рада є одною із найкращих рад в питанні дотримання законодавства «Про доступ до публічної інформації» в процесі підготовки, організації та проведення сесій ради серед усіх громад області. На офіційному сайті Великомостівської міської ради усі проєкти рішень, рішення сесій, голосування та протоколи засідань сесій оприлюднюються в повному обсязі та чітко в терміни, передбачені законодавством.

Налагоджений процес своєчасного оприлюднення проектів рішень, дублювання їх в паперовому вигляді, процес погоджень даних проектів до моменту винесення на розгляд сесії. Всі проекти рішення, звернення, які завізовані або скеровані на розгляд комісій надсилаються на адреси електронних скриньок депутатів, що дає змогу членам комісій краще підготуватися до засідань. В день оприлюднення розпорядження міського голови про скликання сесії та не пізніше, як за 10 днів до її проведення всі проекти рішень, які пропонуються до розгляду надсилаються до відома депутатам. Крім того за тиждень до засідання сесії вже сформовані по порядку матеріали сесії надаються в електронному (за бажанням в паперовому) вигляді депутатам.

Не пізніше наступного дня після проведення сесії ради, оприлюднюються результати голосування. Протягом п’ятьох робочих днів, з дня проведення сесії,  здійснюється оприлюднення рішень та протоколу сесії, які в подальшому  надсилаються для ознайомлення депутатам.

Добре налагоджена робота з громадянами. Починаючи з шостого дня від проведення засідання сесії, громадяни можуть отримати на руки витяги з рішень, що стосуються їх прав. Всі рішення та витяги, що видаються на руки, реєструються під розписку в журналі видачі рішень та дублюються в електронному вигляді.

В процесі діяльності впроваджено ведення електронних журналів:

  • реєстрації проектів рішень
  • реєстрації рішень сесії
  • ведення обліку громадян, яким видавалися витяги з рішень сесії, з дублюванням в паперовому журналі (де громадяни засвідчують про отримання витягів особистим підписом). 
  • відвідування сесій депутатами.

Протягом лютого - березня 2021 року надано консультаційну допомогу депутатам ради щодо подання та заповнення декларацій про майно та доходи.

Важливим питанням є компенсація середнього заробітку за час виконання депутатських повноважень, що зможе покращити відвідуваність сесій ради, яка станом на теперішній час становить 70,71 %.

Актуальним є висвітлення на офіційному сайті ради інформації про роботу постійних депутатських комісій та депутатів ради. Постійно публікуються оголошення про засідання сесій та засідання депутатських комісій, а також протоколи засідань комісій. У відповідних розділах сайту розміщена актуальна інформація про депутатів, а також назви та склад постійних депутатських комісій.

Важливим в ефективній і гласній роботі ради є проведення сесій ради, наприклад в перший-другий тиждень місяця, а  засідань постійних комісій в третій-четвертий, для чого пропонується відповідними рішеннями затвердити графіки їх проведення.

Для покращення роботи ради, відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації», міською радою було прийнято «Програму  інформаційного забезпечення діяльності Великомостівської міської ради на 2021 рік», відповідно до якої в листопаді місяці поточного року було придбано відеокамеру з необхідним обладнанням для кращого висвітлення роботи ради та її виконавчого комітету. В подальшому буде налагоджено відео зйомку засідань сесій міської ради з можливістю онлайн трансляції.

З метою покращення роботи ради пропонується регулярно проводити погоджувальні ради, збори депутатів. Відповідно до встановлених повноважень необхідно продовжувати співпрацю між постійними депутатськими комісіями ради та виконавчими органами ради, забезпечити методологічну та організаційну підготовку їх роботи, на сайті ради здійснювати оприлюднення в окремому розділі інформації про діяльність комісій та депутатів ради (оприлюднювати за 3-7 днів до проведення інформацію про час, місце та перелік питань, оприлюднювати протоколи засідань протягом 3 днів). Пропонується створити розділ на сайті ради для електронних петицій та звернень, в тому числі щоб громадяни могли в такий спосіб звертатися до депутатів ради, посилити контроль за виконанням доручень комісій ради та рішень сесій, передбачити фінансування заходів щодо підвищення кваліфікації та навчань депутатів ради, наприклад відряджаючи на семінари, до яких залучати працівників ради та  представників профільних депутатських комісій. Необхідно вирішити питання організації особистих прийомів громадян депутатами ради, для чого потрібно забезпечити відповідним приміщенням, оргтехнікою.

Для більшої відкритості роботи ради доцільно було би закупити систему для електронного голосування.

 

З повагою,

Секретар Великомостівської міської ради                                   Віталій ГРИЦІВ


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень