Пошук

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення в межах закупівлі UA-2021-12-02-012130-c

Дата: 02.12.2021 15:11
Кількість переглядів: 222

Підстава для публікації обгрунтування: постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 р. №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №631 і від 11.10.2016 №710».

Назва предмета закупівлі: Код ДК 021:2015 – 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний із борошна вищого гатунку, різаний, деталізований код -15811100-7 – Хліб, хліб житній, різаний, деталізований код-15811100-7 – Хліб, булочка здобна «Ромашка» 350гр., деталізований код- 15811200-8 – Булки)

Замовник: Відділ освіти, культури та туризму Великомостівської міської  ради Львівської області.

ЄДРПОУ: 44560356.

Вид процедури: відкриті торги.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб закладів освіти Відділу освіти, культури та туризму Великомостівської міської ради Львівської області.

Товар повинен бути свіжий, без слідів цвілі та стороннього запаху мати правильну форму без вм’ятин та без пошкодження, також мати відповідне пакування, яке забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування.

Загальні умови постачання:

1. Доставка продукції в заклади освіти повинна здійснюватись автотранспортом Учасника, який відповідно  обладнаний  для  перевезення  продукції за предметом договору.

2. Постачання товару відбувається щоденно, починаючи з 7:30  години дня поставки.

Кількість, асортимент товарів та їх фасування в межах кожної окремої партії визначається замовником в залежності від фактичної потреби, та вказується у заявці на поставку;

3. Разом з кожною партією товару повинна надаватися супровідна первинна документація (накладна, сертифікат відповідності чи якісне посвідчення, чи інший документ, що підтверджує їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно-гігієнічним вимогам). Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару.

Розрахунок за поставлений товар – у безготівковій формі.

4. Завантаження та  розвантаження товару здійснюється  представниками Учасника.

5. Всі поставленні товари повинні відповідати вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР, (із змінами), нормативно-технологічній документації, встановленим санітарно-гігієнічним нормам, нормам стандартизації і сертифікації та супроводжуватись відповідними документами, що підтверджують їх якість та придатність до використання.

6. Товар, що буде постачатись за договором, не повинен мати дефектів товарного вигляду, повинен бути упакований Учасником таким чином, щоб виключати псування або нищення його на період поставки, мати термін придатності на момент поставки не менше 80% від терміну, визначеного виробником для даного виду товару та за умови його збереження відповідно до встановлених норм і правил зберігання.

7.  Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом одного дня.

8. Ціни вказуються з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені,  транспортних витрат, навантажувально – розвантажувальних робіт

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення: Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі Довідки Головного управління статистики у Львівській області № 13-07/2727/10-21 від 12.11.2021 р. про середні ціни на продукти харчування на споживчому ринку Львівської області у жовтні 2021 року

Очікувана вартість закупівлі складає: 291 284,00  грн. (Двісті дев'яносто одна тисяча двісті вісімдесят чотири грн. 00 коп.) з ПДВ.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень