Великомостівська громада

Великомостівська міська рада Львівської області

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення в межах закупівлі UA-2022-01-06-001201-c

Дата: 06.01.2022 11:10
Кількість переглядів: 31

Підстава для публікації обгрунтування: постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 р. №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631 і від 11.10.2016 №710».

Назва предмета закупівлі: Бензин А-95, дизельне паливо (ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти)

Замовник: Відділ освіти, культури та туризму Великомостівської міської  ради Львівської області.

ЄДРПОУ: 44560356.

Вид процедури: відкриті торги.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб закладів освіти Відділу освіти, культури та туризму Великомостівської  міської  ради Львівської області.

 

№               з/п

Найменування товару

Од. виміру

Кількість

2

Бензин А-95

літри

500

3

Паливо дизельне

літри

14 994

 

Примітка:

  • Технічним засобом отримання палива через АЗС є – смарт-картка або паливні талони.
  • Наявність автозаправних станцій в межах до 10 км. від фактичного розташування замовника. (вказати адреси  розташування АЗС, на яких Учасник має можливість надавати послуги з заправки автотранспорту Замовника по талонах (картках)).
  • Картка/талон на пальне повинна бути дійсною на всій території України.

1. ЯКІСТЬ ТОВАРУ:

1.1. Якість товару повинна відповідати діючим в Україні Держстандартам та ТУ підприємства виробника і підтверджується Сертифікатом відповідності підприємства – виробника. Підтвердження якості з боку Постачальника є паспорт технічного контролю (якості) нафтопродукту на відповідність вимог ДСТУ, який Постачальник разом із Сертифікатом надає Замовнику (Покупцю) на кожну партію товару, що постачається.

1.2. Замовник (покупець) має право звернутися за підтвердженням якості нафтопродуктів до державних органів або відповідних експертних установ, організацій та здійснити перевірку якості товару. При невідповідності якості та марки товару, виявленого шляхом лабораторного аналізу, постачальник зобов’язаний замінити партію.

1.3. Бензин та дизельне паливо, які постачаються (передаються), повинні бути літнім або зимовим паливом відповідно до сезону.

2. ОБСЯГИ ЗАКУПІВЛІ:

2.1. Поставка та передача товару здійснюється узгодженими партіями (частинами), у відповідності до заявок Замовника.  Кількість партій товару, асортимент та ціна зазначаються в накладних та товарно-транспортних накладних (ТТН).

3. МІСЦЕ/УМОВИ ПОСТАВКИ:

3.1. Закупівля бензину та дизельного палива, для автотранспортних засобів Замовника здійснюється безпосередньо на АЗС Учасника (Постачальника) за талонами або картками (бланками-дозволами)  Учасника (Постачальника).

4.ОСОБЛИВІ ВИМОГИ:

4.1. Відпуск нафтопродуктів Покупцю здійснюється цілодобово по талонах, що є документом обов’язкової звітності і підставою для відвантаження нафтопродуктів з АЗС «Постачальника».

4.2. На талонах або картках (бланках-дозволах) повинно бути зазначені марка палива та номінал.

4.3. Талони або картки (бланки-дозволи) мають бути паперовими або пластиковими. Повинні бути одноразового використання. Термін дії талонів не менше 365 днів з дати передачі їх Замовнику. У разі закінчення терміну строку дії невикористаних Замовником талонів або карток (бланків-дозволів), Учасник повинен обміняти ці талони або картки (бланки-дозволи) на аналогічні з незакінченим строком дії без додаткової за це оплати Замовником або продовжити термін використання наявних у Замовника талонів.

4.4. Поставка бланків дозволу (талони) від Постачальника Покупцю проводиться протягом одного дня з моменту замовлення їх Покупцем шляхом відправлення письмової заявки.

4.5. Учасник повинен забезпечити заправку техніки на АЗС, починаючи з дня отримання талонів або карток (бланків-дозволів). Режим роботи АЗС має бути цілодобовим, в тому числі у вихідні та святкові дні.

4.6. Учасник повинен гарантувати, що Товар є таким, що не має негативного впливу на навколишнє середовище, тобто учасник гарантує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам. Підтвердження даної інформації забезпечується шляхом надання учасником довідки (гарантійного листа) у довільній формі.

5. СТРОКИ ПОСТАВКИ: до 31.12.2022 року.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення: Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі вивчення ринкових цін на офіційних інтернет-ресурсах потенційних постачальників.

Очікувана вартість закупівлі складає: 478 120,00  грн. (Чотириста сімдесят вісім тисяч сто двадцять грн. 00 коп.) з ПДВ

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень