Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення в межах закупівлі UA-2022-12-01-012546-a
Підстава для публікації обгрунтування: постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №631 від і від 11.10.2016 №710».
Назва предмета закупівлі: Меблі для облаштування центру надання адміністративних послуг (Код ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них)
Замовник: Великомостівська міська рада Львівської області.
ЄДРПОУ: 04056316.
Вид процедури: відкриті торги з особливостями.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
№ п/п |
Найменування та розміри (мм) |
Вимоги |
К-ть шт |
Опис товару, який пропонує учасник |
1 |
Крісло офісне для персоналу STARK GTP TILT CHR68 OH/5 C-11 |
Ширина сидіння 515 Глибина сидіння 460 Висота сидіння в нижньому положенні 420 Висота сидіння у верхньому положенні 520 Висота виробу у нижньому положенні 1175 Висота підлокітників у верхньому положенні 220 Висота виробу у верхньому положенні 1275 Висота спинки мінімальна 575 Габаритна глибина 640 Габаритна ширина 580 Діаметр бази 660 Розмір упаковки, м3 0.2128 Механізм TILT Тип підголовника Не регульовані |
13 |
|
2 |
Стілець для відвідувачів Sylwia |
Стілець виконаний з матеріалів: метал, фанера. Колір каркасу: хром. Колір сидіння: зелений.(Узгодити по каталогу з замовником!) |
28 |
|
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення: Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно до рекомендацій Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Визначення очікуваної вартості здійснювалось на підставі отриманих цінових пропозицій.
Розмір очікуваної вартості закупівлі Меблі для облаштування центру надання адміністративних послуг (Код ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них) становить 148 000 (сто сорок вісім тисяч грн.00 коп.) з ПДВ.
« повернутися до розділу «Обґрунтування характеристик предмета закупівлі»