Пошук

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення в межах закупівлі UA-2022-12-01-012546-a

Дата: 06.12.2022 10:43
Кількість переглядів: 201

Підстава для публікації обгрунтування: постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №631 від і від 11.10.2016 №710».

Назва предмета закупівлі: Меблі для облаштування центру надання адміністративних послуг (Код ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них)

Замовник: Великомостівська міська рада Львівської області.

ЄДРПОУ: 04056316.

Вид процедури: відкриті торги з особливостями.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

№ п/п

Найменування та розміри (мм)

Вимоги

К-ть шт

Опис товару, який пропонує учасник

1

Крісло офісне для персоналу    STARK GTP TILT CHR68 OH/5 C-11

 

Ширина сидіння 515

Глибина сидіння 460

Висота сидіння в нижньому положенні   420

Висота сидіння у верхньому положенні   520

Висота виробу у нижньому положенні    1175

Висота підлокітників у верхньому положенні              220

Висота виробу у верхньому положенні    1275

Висота спинки мінімальна           575

Габаритна глибина         640

Габаритна ширина         580

Діаметр бази     660

Розмір упаковки, м3        0.2128

Механізм            TILT

Тип підголовника             Не регульовані

13

 

2

Стілець для відвідувачів Sylwia

Стілець виконаний з матеріалів: метал, фанера. Колір каркасу: хром. Колір сидіння: зелений.(Узгодити по каталогу з замовником!)

28

 

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення: Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно до  рекомендацій Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Визначення очікуваної вартості здійснювалось на підставі отриманих  цінових пропозицій.

Розмір очікуваної вартості закупівлі Меблі для облаштування центру надання адміністративних послуг (Код ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них) становить 148 000 (сто сорок вісім тисяч грн.00 коп.) з ПДВ.

 

 


« повернутися до розділу «Обґрунтування характеристик предмета закупівлі»

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень