Пошук

Сокальська ДПІ ГУ ДПС у Львівській області інформує: про Електронний кабінет для громадян

Дата: 20.07.2023 16:19
Кількість переглядів: 87

Фото без описуЕлектронний кабінет залишається одним з найпопулярніших сервісів Державної податкової служби України. Адже це найбільш зручний та ефективний спосіб взаємодії з податковими органами. Перевагами Електронного кабінету є те, що він працює на персональному комп’ютері або смарт-пристрої цілодобово в режимі онлайн без встановлення додаткового програмного забезпечення.

В окремому меню Електронного кабінету «ЕК для громадян» об’єднано сервіси для фізичних осіб. В «ЕК для громадян» громадяни отримують доступ до власної особової інформації:

- реєстраційних даних;

- даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);

- сформованих податкових повідомлень-рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;

- стану розрахунків з бюджетом.

 

За допомогою Е-кабінету громадяни мають можливість:

- подати заяву для реєстрації у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (ф. № 1ДР);

- подати заяву про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (ф. № 5ДР);

- подати податкову декларацію про майновий стан і доходи;

- отримати відомості про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків;

- листуватись з органами ДПС;

- подати заяву про включення до Реєстру волонтерів;

- сплатити податки через режим «Стан розрахунків з бюджетом».

Нагадуємо, що увійти до Електронного кабінету можна за посиланням  https://cabinet.tax.gov.ua, а також через вебпортал ДПС. Доступ до приватної частини Електронного кабінету надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного  підпису будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису. 

 


« повернутися до розділу «Податкова інформує»

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень