Як і коли потрібно подавати показання лічильника газу? Львівгаз нагадує про важливі деталі
Нарахування у платіжках споживачів безпосередньо залежать від подачі показань лічильника. Тож це доволі простий, але важливий процес.
Подавати показання лічильника необхідно оператору газорозподільних мереж, у Львівській області — це АТ “Львівгаз”. Далі «Львівгаз» завантажує дані на спеціальну інформаційну платформу, де інформацію про спожитий газ отримують газопостачальні компанії. Часом споживачі скаржаться на відмінність поданих показань та обсягу газу, який зазначений у платіжках. Таке трапляється, коли людина забуває вчасно подати показання лічильника. В такому випадку, оператор газорозподільчих мереж автоматично розраховує обсяг газу за передбаченою законодавством формулою, а постачальник рахує відповідну суму.
На початку липня понад 2,2 млн українців вчасно передали показання газових лічильників. Це допомогло уникнути неправильних нарахувань та непорозумінь між газовиками та споживачами. Тож відповідальність за правильність переданих показників лічильника лежить на споживачеві й саме він зацікавлений у тому, щоб вчасно передавати їх оператору газорозподільчих мереж. Ти паче, що від цього залежить безперебійна робота усієї системи.
Важливо, що після переходу АТ “Львівгаз” в управління групи НАК “Нафтогаз” змінилися деякі правила подачі показань. Зокрема інформація про фактично спожиті обсяги "блакитного палива" тепер прийматиметься вже від 28 липня і до 5 серпня. Також змінилися і ресурси для подачі показань. Тепер клієнтам Львівгазу допоможе зручний особистий кабінет на платформі my.gas.ua. При цьому, особовий рахунок залишився незмінним і складається він з 10 цифр.
У випадку виникнення питань споживачам слід зателефонувати операторам Контакт-центру АТ “Львівгаз”:
📞066-300-2-888;
📞098-300-2-888;
📞093-300-2-888;
📞057-708-01-87;
📞056-747-76-35.