Пошук

Обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі щодо предмета закупівлі: Шкільні меблів (код за ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі)

Дата: 22.09.2023 16:26
Кількість переглядів: 37

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик закупівлі щодо предмета закупівлі:

Шкільні меблів (код за ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі), розміру  бюджетного  призначення,  очікуваної вартості предмета закупівлі(оприлюднюється на виконання постанови Кабміну   № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, його категорія:

1.1.  найменування  замовника: Відділ освіти, культури та туризму Великомостівської міської ради Львівської області

1.2.  місцезнаходження замовника: 80074, Україна, Львівська область, м. Великі Мости, вул. Шевченка, будинок 6

3. ідентифікаційний код замовника: 44560356

1.4. категорія  замовника:  орган місцевого самоврядування

            Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості  повинні  зазначатися  стосовно  кожного  лота)  та  назви  відповідних  класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Шкільні меблі (код за ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі).

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями UA-2023-09-20-012690-a.

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:                    550000,00  UAH.

4. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з урахуванням вимог законодавства.

5. Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі:

Очікувана вартість закупівлі - Розмір бюджетного призначення: 550000,00 UAH. Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена  примірна  методика  визначення  очікуваної  вартості  предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості  предмета  закупівлі,  а  саме:  1)  здійснення пошуку,  збору  та  аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках,  в  електронних  каталогах,  в  електронній  системі  закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних  представників  (дилерів),  постачальників;  3)  у  разі  обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів  (з  урахуванням  індексу  інфляції,  зміни  курсів  іноземних  валют).

Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної  вартості  предмету  закупівлі  та  проведення  моніторингу  цін  для подальшого  укладення  договорів.  Визначення  очікуваної  вартості  предмета закупівлі  здійснювалося  із  застосуванням  одного  з  методів  вищевказаного порядку, а саме проведений моніторинг цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що  містяться  в  мережі  інтернет  у  відкритому  доступі,  спеціалізованих торгівельних  майданчиках,  в  електронних  каталогах, в  електронній  системі закупівель «Прозоро», тощо),  а також аналіз комерційних пропозицій.

Технічні вимоги до предмету закупівлі

Шкільні меблі

(код за ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі)

 

ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ

з/п

Найменування

Технічні характеристики

Кількість, шт.

Місце поставки

1

Комплект стіл учнівський 2-місний антисколіозний з полицею, №4-6 + стілець Т-подібний на круглій трубі, №4-6

Габаритні розміри столу: 1200х500х640-760 мм.

Каркас – кругла металева труба d=25/d=32 мм, покриття нанесене напиленням порошкових полімерних матеріалів. Стільниця антисколіозна з кутом нахилу 7 градусів та з заокругленими кутами, виготовлена із ламінованої ДСП товщиною 18 мм, ПВХ - 1 мм, екран - з ДСП ламінованої 16 мм. На каркасі присутнє маркування ростових групп при регулюванні висоти столу.

 

Габаритні розміри стільця: 391х441х740-820 мм, h=380-460 мм.

Розмір спинки: 380х200 мм. Розмір сидіння: 380х350 мм.

Сидіння та спинка виготовлені з гнуто-клеєної фанери (товщиною 8-9 мм) та вкриті безкольоровим лаком на водній основі. Кути сидіння і спинки та передня крайка сидіння мають радіус заокруглення для запобігання травмування. Каркас стільця виготовлено з круглої труби d32х1,2 мм, d25x1,2 мм та 30х15 мм з нанесенням порошкової фарби. Спинка та сидіння кріпляться до каркасу гвинтами та гайками. Регулювання висоти стільця здійснюється за допомогою гвинтів по отворах каркасу і ніжки, між якими встановлена пластикова перехідна втулка. На торцях каркасу закріплені пластикові наконечники, які запобігають травмуванню учнів та пошкодженню підлоги. На каркасі присутнє маркування ростових груп при регулюванні висоти стільця.

131

80 шт. – Львівська обл., м. Великі Мости, вул. Шевченка, 30А

15 шт. – Львівська обл., с. Двірці, вул. Незалежності, 10

12 шт. – Львівська обл., с. Реклинець, вул. Нова, 10

24 шт. – Львівська обл., с. Бутини, вул. Травнева, 22

2

Комплект стіл учнівський 1-місний антисколіозний з площадкою регулюємий по висоті з полицею (№4-6) + стілець Т-подібний на квадратній трубі, №4-6

Габаритні розміри стола: 700х585х640-760 мм.

Стіл складається з стільниці ергономічної форми (заокруглені кути з 4-х сторін), полиці та екрану між металевими каркасами. На боковій стійці каркасу закріплений гачок. Стільниця столу складається з двох частин. Та частина стільниці що знаходиться із сторони сидячого розміщена під кутом 7°. Інша частина стільниці знаходиться в горизонтальному положенні. Стільниця містить отвір для стакану з канцелярським приладдям, та пенал.

Деревинні деталі стола виготовлені з ДСП ламінованої, товщиною 18 мм та 16 мм. Крайки всіх деревинних елементів личкуються матеріалом для крайок – ПВХ. Металеві частини стола учнівського виготовлені з квадратної труби 25х25х1,2 мм і 20х20х1,2 мм та мають захисне декоративне покриття – емаль порошкова. Регулювання висоти столу здійснюється за допомогою гвинтів по отворах каркасу і ніжки, між якими встановлена пластикова перехідна втулка. На торцях каркасу закріплені пластикові наконечники, які запобігають травмуванню учнів та пошкодженню підлоги.

 

Габаритні розміри стільця: 380х448х736-816 мм, h=380-460 мм.

Розмір спинки: 380х200 мм. Розмір сидіння: 380х350 мм.

Сидіння та спинка виготовлені з гнуто-клеєної фанери (товщиною 8-9 мм) та вкриті безкольоровим лаком на водній основі. Кути сидіння і спинки та передня крайка сидіння мають радіус заокруглення для запобігання травмування. Каркас стільця виготовлено з квадратної труби 25х25х1,2 мм та 20х20х1,2 мм з нанесенням порошкової фарби. Спинка та сидіння до каркасу кріпляться гвинтами та гайками. Регулювання висоти стільця здійснюється за допомогою гвинтів по отворах каркасу і ніжки, між якими встановлена пластикова перехідна втулка. На торцях каркасу закріплені пластикові наконечники, які запобігають травмуванню учнів та пошкодженню підлоги.

20

Львівська обл.,

с. Двірці,

вул. Незалежності, 10

3

Стінка  для дидактичних матеріалів

Габаритні розміри: 357х410х810 мм.

Секція складається з деревинного каркасу.

Деревинні деталі стінки складаються:

-          корпус – ДСП ламіноване не менше 16 мм;

-          полиці – ДСП ламіноване не менше 16 мм;

-          стінка задня – ХДФ ламіноване 3мм.

Деревинні деталі стінки, що виготовлені з ДСП ламінованої личкуються ПВХ товщиною 1 мм.

В секції повинна використовуватись якісна фурнітура і комплектуючі, що спрощує процес збирання й розбирання меблів, а також дозволяє проводити його багаторазово і без ушкодження кріпильних елементів. 

Секція комплектується лотками, розміром:

-    №1 (1шт.) розміром 312х377х75 мм та

-    №2 (3шт.) розміром 312х377х150 мм та кріпляться пластиковими направляючими.

Розміри лотків можуть мати відхилення до 5% від вказаного розміру.

Секція комплектується спеціальними пластиковими направляючими спеціальної форми для пластикового лотка, щоб унеможливити його перевертання та випадання. Пластикові направляючі мають містити спеціальні фіксаційні втулочні кріплення (аналог полицетримача) на своїй основі для можливості їх монтажу без гвинтів чи саморізів для легкої зміни їх положення в каркасі ДСП та адаптації різних розмірів лотків. 

 

Орієнтовне фото направляючих:

Фото без опису

 

 

Секція в комплекті з лотками та направляючими.

1

Львівська обл., с. Двірці, вул. Незалежності, 10

Всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „або еквівалент”.

Загальні вимоги:

1. На підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі Учасник повинен надати наступні документи:

  • Повна копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданого уповноваженим сертифікаційним органом України, на відповідність запропонованих меблів, вимогам діючого санітарного законодавства та діючим в Україні державним нормам та стандартам, зокрема ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ДСТУ ГОСТ 16371:2016, ДСТУ prEN 1729-1:2004, ДСТУ ENV 1729-2:2004, ДСТУ ГОСТ 19917:2016, ГОСТ 12029-93, ГОСТ 11015-93, ГОСТ 11016-93, засвідчені печаткою (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи виробника. У разі якщо такий висновок виданий не на ім’я учасника, необхідно надати лист-згоду від власника такого документу на використання його в публічних закупівлях;
  • Повна копія звіту санітарно-гігієнічної оцінки результатів лабораторних досліджень проб, виданого акредитованою НААУ лабораторією на відповідність меблів безпеці для здоров’я людини, а саме вимогам ДСаНПіН «Полімерні та полімервмістні матеріали, вироби і конструкції, що застосовуються у будівництві та виробництві меблів. Гігієнічні вимоги»,  затвердженим Наказом МОЗ України від 29.12.2012 р. №1139 та зареєстрованим Мін'юстом України 09.01.2013 р. за №87 22565919, а також вимогам НРБУ-97 «Норми радіаційної безпеки України»;
  • Повна копія висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, на відповідність матеріалів (ДСП, меблева фурнітура, крайки, лак, клеї, пластик паперово-шарувальний декоративний тощо), з яких виготовляються меблі, вимогам діючого санітарного законодавства;
  • Лист – підтвердження господарських відносин від виробника ламінованого ДСП на ім’я виробника готової продукції. Лист - підтвердження має містити чіткий перелік декорів (кольорів);
  • Повна копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та копія додатку до цього висновку та відповідно виданий до нього Протокол випробування на пластикові лотки, виданий уповноваженим сертифікаційним органом України, із вказанням чітких розмірів лотків, що випробовувались, та засвідчені печаткою (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи виробника чи імпортера, якщо дана продукція виготовлена за межами країни. У разі якщо такий висновок виданий не на ім’я учасника, необхідно надати лист-згоду від власника такого документу на використання його в публічних закупівлях.
  • Повна Копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на пластикові направляючі, виданий уповноваженим сертифікаційним органом України, засвідчена печаткою (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи виробника чи імпортера, якщо дана продукція виготовлена за межами країни;
  • Копію сертифікату відповідності на пластикові лотки, що виданий органом з сертифікації, яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником, діючим в Україні державним нормам та стандартам, зокрема ДСТУ EN 71-1:2019, ДСТУ EN 71-2:2018, ДСТУ EN 71-3:2019, засвідчена печаткою (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи виробника чи імпортера, якщо дана продукція виготовлена за межами країни;
  • Учасник надає протоколи випробувань від акредитованої лабораторії НААУ щодо відповідності використовуваних лотків вимогам ДСТУ EN 71-1:2019, ДСТУ EN 71-2:2018, ДСТУ EN 71-3:2019, засвідчені печаткою (у разі наявності)  та підписом уповноваженої особи виробника;
  • Копію сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування ДСТУ ISO 45001:2019 виробника меблів, засвідченого печаткою (у разі наявності)  та підписом уповноваженої особи виробника;
  • Копію сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ДСТУ ISO 28000:2008, засвідченого печаткою (у разі наявності)  та підписом уповноваженої особи виробника;
  • Копію сертифікату на систему якості ДСТУ EN ISO 9001:2018 виробника меблів, засвідчена печаткою (у разі наявності)  та підписом уповноваженої особи виробника;
  • Копію сертифікату на систему якості ДСТУ ISO 9001:2015 виробника меблів, засвідчена печаткою (у разі наявності)  та підписом уповноваженої особи виробника;
  • Копію сертифікату на систему екологічного менеджменту ДСТУ ISO 14001:2015 виробника меблів, засвідчена печаткою (у разі наявності)  та підписом уповноваженої особи виробника;
  • Якщо Учасник не є виробником меблів, надати Авторизаційний лист від виробника меблів, виданий на ім'я Учасника з вказанням номеру закупівлі, предмету закупівлі та назви замовника, гарантійних зобов'язань виробника та наявності сервісних центрів виробника на території України (вказати адресу, контактний телефон);
  • Якщо Учасник не є виробником пластикових лотків, надати Авторизаційний лист від виробника чи імпортера, виданий на ім'я Учасника з вказанням номеру закупівлі, предмету закупівлі та назви замовника. Також надати гарантійний лист від виробника чи імпортера про вчасну поставку пластикових лотків та направляючих з вказанням точних характеристик виробів;
  • Кольорова скан-копія оригіналу документу, який підтверджує відносини з виробником меблів (дистриб’ютором, дилером) на продукцію, яка є предметом закупівлі (дилерська угода та/або дистриб’юторський договір) що здійснює його реалізацію та постачання на території України;
  • Лист - підтвердження господарських відносин від виробника пластикових лотків та направляючих на ім’я імпортера про право на реалізацію, сертифікацію та вчасну поставку відповідного розміру пластикових лотків та направляючих до них, що вказано в технічному завданні до даної закупівлі. Лист - підтвердження має містити чіткий перелік видів та розмірі лотків, із можливістю їх вчасної поставки;
  • Скан-копія оригіналу документу, який підтверджує відносини з імпортером лотків (договір поставки та/або дилерська угода та/або дистриб’юторский договір), що здійснює його реалізацію та постачання на територію України;
  • Замовник залишає за собою право для прийняття остаточного рішення вимагати від переможця аукціону в термін 5-ти робочих днів безкоштовно надати зразки товарів, які планують постачатись, про що у складі пропозиції надається підтвердження. У разі невідповідності зразків вимогам замовника, замовник має право відхилити пропозицію;
  • Учасник надає копію паспортів на меблі, засвідчені печаткою (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи виробника, які включають найменування виробника та його адресу, інструкцію по збиранню, комплектність товару, інформацію з експлуатації, умови зберігання та транспортування, гарантійні зобов’язання від виробника;
  • Учасник надає детальний опис товару, що пропонується до закупівлі, із зазначенням виробника товару, артикулу та торгової назви товару, а також посилання на конкретну сторінку сайту виробника, де зазначена інформація про вказаний товар;
  • Учасник надає протоколи випробувань від акредитованої лабораторії щодо відповідності стінки з лотками - вимогам ДСТУ ГОСТ 22046:2004, згідно із зазначених основних технічних характеристик, засвідчені печаткою (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи виробника. У разі якщо такий документ виданий не на ім’я учасника, необхідно надати лист-згоду від власника такого документу на використання його в публічних закупівлях.

2.         У разі виявлення Замовником невідповідності якості або кількості Товару згідно з відвантажувальними документами або документами про якість Товару, Продавець протягом 30 днів за свій рахунок здійснює додаткову поставку належної кількості Товару  або його заміну на якісний.

3. Товар повинен відповідати показникам якості, які встановлюються законодавством України, та діючим стандартам, технічним умовам даного виду товару.

4. Доставка товарів, завантажувально-розвантажувальні роботи здійснюється за рахунок постачальника. Учасник несе повну відповідальність за свій товар, до моменту поставки його замовнику.

В зв’язку із збройною агресією російської федерації проти України товари російського та білоруського виробництва Замовником розглядатись не будуть!

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень