Стосовно наповнення реєстру територіальної громади актуальною інформацією
Одним із основних завдань відділу Центру надання адміністративних послуг є наповнення реєстру територіальної громади актуальною інформацією.
Реєстр територіальної громади (далі РТГ) — це база даних, призначена для зберігання, обробки та використання інформації відповідно до вимог законодавства України для обліку осіб, які проживають на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці. Якщо простіше, це інформація про осіб, місце проживання яких зареєстроване на певній території.
Для оновлення, внесення чи уточнення інформації в Реєстрі територіальної громади мешканцям потрібно звернутися до Центру надання адміністративних послуг Великомостівської міської ради або за місцем проживання до старостів відповідних населених пунктів (адміністраторів ВРМ) з оригіналами таких документів:
● паспорт громадянина України (посвідка на тимчасове/постійне проживання в Україні) всіх зареєстрованих осіб в житловому будинку/квартирі;
●документ про присвоєння ідентифікаційного номера;
●свідоцтво про народження (дітям до 14-ти років);
●правовстановлюючі документи на житло;
● документ, що посвідчує особу представника;
●документ, що підтверджує повноваження особи діяти як представник.
●інші документи згідно чинного законодавства (за необхідності).
На основі поданих документів, до Реєстру буде внесена актуальна інформація.
Кожна особа має право на доступ до своїх персональних даних, внесених до РТГ. Інформація надається безоплатно у паперовій формі на підставі особистого запиту заявника.
Основне призначення Реєстру територіальної громади — облік населення, яке проживає на території нашої громади. Це надасть можливість перевірити факт реєстрації чи зняття з реєстрації місця проживання особи за адресою в межах обслуговування Реєстру, адже часто для отримання тієї чи іншої послуги потрібно отримати витяг про зареєстрованих осіб (довідка про зареєстрованих осіб у будинку/житловому приміщенні).
Наприклад, для таких послуг:
- видача паспорта громадянина України у формі ID-картки вперше та в зв’язку з обміном та втратою;
- виплата соціальних допомог, одержання субсидій, голосування на виборах;
- отримання електронних послуг без відвідування державних установ;
- здійснення ряду правочинів з нерухомим майном, тощо.
РТГ — це доступність та зручність надання адміністративних послуг, оптимізація та підвищення ефективності роботи органів державної влади та органів місцевого самоврядування.