Пошук

Отримання послуг у сфері Державної реєстрації актів цивільного стану через ЦНАП

Дата: 14.03.2024 16:58
Кількість переглядів: 43

Фото без опису З 14 березня 2024 року через Центр надання адміністративних послуг  Великомостівської міської ради Львівської області можна отримати послуги з державної реєстрації актів цивільного стану. До переліку адміністративних послуг у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, які надаватимуться через ЦНАП належать:

  • Державна реєстрація народження дитини та її Походження;
  • Державна реєстрація шлюбу;
  • Державна реєстрація смерті;
  • Комплексна послуга єМалятко;
  • Державна реєстрація зміни імені;
  • Видача витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян;
  • Повторна видача свідоцтва про державну реєстрацію акта цивільного стану;
  • Внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання;
  • Державна реєстрація розірвання шлюбу.

Ці послуги є одними з обов’язкових для громадян і найактуальнішими для їх інтеграції в ЦНАП. Адже, наприклад, реєстрація народження дитини з іншими адміністративними послугами, зокрема з реєстрацією місця проживання, державною допомогою тощо.

Надання послуг здійснюється Червоноградським районним відділом державної реєстрації актів цивільного стану та через Центр надання адміністративних послуг. Надання таких послуг стало можливим після підписання Узгодженого рішення про взаємодію та співпрацю між Великомостівською міською радою Львівської області та Західним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції.

Отримання послуги здійснюється шляхом звернення заявника до ЦНАПу. У даному випадку важливою функцією адміністратора ЦНАПу є роз’яснення умов та порядку державної реєстрації, встановлення особи заявника.

Адміністратор центру надання адміністративних послуг за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян формує та реєструє заяву, на якій заявник за умови відсутності зауважень до відомостей, зазначених у ній, проставляє власний підпис.

Якщо документи, що подаються для державної реєстрації актів цивільного стану, складені іноземною мовою, до заяви обов’язково додаються переклад їх тексту українською мовою, а також копії паспортного документа іноземця, посвідки на постійне чи тимчасове проживання або іншого документа, що підтверджує законність перебування іноземця чи особи без громадянства на території України, засвідчені в установленому порядку.

У разі подання заяви про державну реєстрацію смерті до неї за наявності додаються паспорт громадянина України, паспортний документ іноземця або документ, що посвідчує особу без громадянства померлого, а також військово-облікові та пільгові документи.

У разі подання заяви та документів, необхідних для державної реєстрації шлюбу, до ЦНАПу адміністратор такого центру з додержанням вимог, передбачених статтею 32 Сімейного кодексу України, призначає з використанням програмних засобів ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян та з урахуванням побажань наречених день та час державної реєстрації шлюбу.

      В умовах воєнного стану дії принцип екстериторіальності – громадяни можуть звернутися за реєстрацією народження, смерті, шлюбу в будь який відділ державної реєстрації актів цивільного стану України у тому числі до територіальних відділів державної реєстрації актів цивільного стану.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень